تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819190672




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون فرماندار: تعداد مسافران نوروزی بهشهر از مرز 20 هزار تن گذشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون فرماندار: تعداد مسافران نوروزی بهشهر از مرز 20 هزار تن گذشت ساری - ایرنا - معاون فرماندار بهشهر گفت : تعداد مسافران نوروزی این شهرستان در پنج روز اول سال جدید از مرز 20 هزار تن گذشت .


ˈ عبدالله ریاحی ˈ روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از دبیرخانه ستاد تسهیلات سفر بهشهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : از این تعداد مسافر ، بیش از 12 هزار تن از محوطه تاریخی عباس آباد که از بناهای متعلق به دوران صفویه است بازدید کردند .
وی بیان کرد : پس از عباس آباد ، پارک ملت دیگر اثر به جای مانده از دوره صفویه با بیش از 6هزار گردشگر ، دیگر مکان مورد توجه و علاقه مسافران برای6 هزار گردشگر ، دیگر مکان مورد توجه و علاقه مسافران برای بازدید بود .
معاون فرماندار بهشهر افزود : شهر تاریخی گوهرتپه ، چشمه عمارت و شبه جزیره میانکاله ، دیگر مکان هایی است که مسافران نوروزی از آن ها دیدن کردند .
ریاحی ادامه داد : از ابتدای سال جدید تاکنون ، گردشگران زیادی وارد بهشهر شدند که اگر بتوانیم زیرساخت های بیشتری فراهم کنیم ، شاهد افزایش تعداد مسافران در سال های آینده خواهیم بود .
معاون فرمانداربهشهر گفت : در بهشهر آثارتاریخی و طبیعی زیادی وجود دارد که باید بتوانیم این ظرفیت ها را در مسیر تغییر در اقتصاد شهرستان استفاده کنیم .
وی اظهار کرد : راهنمایی صحیح مسافران نوروزی باعث می شود ، گردشگران به جای حضور ناآگاهانه در مکان های تاریخی و طبیعی ، باشناخت کامل و درست قدم به این گونه مکان ها بگذارند که نتیجه آن ، افزایش مدت زمان ماندگاری در شهر است .ک/3
7331/503
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن