تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد هر نوشته‏اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814785013




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رانندگان، خستگی و خواب آلودگی را در سفرهای نوروزی جدی بگیرند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رانندگان، خستگی و خواب آلودگی را در سفرهای نوروزی جدی بگیرند ارومیه - ایرنا - مدیر مرکز فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: رانندگان، خستگی و خواب آلودگی را در سفرهای نوروزی جدی بگیرند چرا که این امر، زمینه واژگونی خودروها و بروز صدمات شدید به مسافران را به دنبال دارد.


محمدرضا فروتنی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از مهمترین مواردی که در روزهای گذشته، زمینه ناراحتی امدادگران را در استان در پی داشته، واژگونی خودروها در جاده های مختلف بوده است.
وی اضافه کرد: با وجود کاهش 20 درصدی ماموریتهای جاده ای اورژانس در استان در سفرهای نوروزی امسال، تعداد ماموریتهای حوادث بر اثر واژگونی نگران کننده شده است که امیدواریم با دقت بیشتر رانندگان، این امر در روزهای آینده کاهش یابد.
وی با اشاره به آخرین مورد واژگونی خودرو در استان گفت: در آخرین مورد از واژگونی ها که در نیمه شب گذشته روی داد، یک دستگاه خودروی پژو 206 در جاده ارومیه - مهاباد به دلیل سرعت زیاد، خستگی و خواب آلودگی و عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه زمینه توسط راننده، واژگون شد که با وجود حضور اورژانس، یک نفر از سرنشینان خودرو در دم جان سپرد.
مدیر مرکز فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: در این حادثه ترافیکی، سه نفر دیگر به شدت مصدوم شدند که با تلاش امدادگران اورژانس به بیمارستانهای استان منتقل شده و تحت درمان قرار گرفتند.
فروتنی افزود: با توجه به استانداردهای موجود، راننده نباید در 24 ساعت بیش از هشت ساعت رانندگی کند و باید هر دو ساعت یکبار، دقایقی را استراحت و رفع خستگی کرده و پس از آن به رانندگی خود ادامه دهد.
8136/۵۸۱
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن