تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814740591




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدمات رسانی به جامعه هدف درحوزه سلامت به صورت جدی ارزیابی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

خدمات رسانی به جامعه هدف درحوزه سلامت به صورت جدی ارزیابی می شود زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت: نحوه خدمات رسانی به جامعه هدف این دانشگاه امسال به صورت جدی مورد سنجش و ارزیابی قرار می گیرد.


علیرضا بیگلری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمام مشکلات و مسایل حوزه سلامت که به ستاد هدایت این دانشگاه گزارش شود رسیدگی می شوند.
وی بااشاره به فعالیت پایگاه های فوریت پزشکی در شهرها و جاده های این استان یادآورشد: این پایگاهها با توزیع در مناطق مختلف استان خدمات بهداشتی را برای مراجعین و مسافران نوروزی انجام می دهند.
بیگلری به استقرار متخصصین اورژانس در اورژانس بیمارستان آیت الله موسوی زنجان اشاره و اظهار کرد: حضور این متخصصین موجب آرامش مردم و کارکنان بخش بهداشت و درمان می شود.
وی به بازدیدهای مستمر از بیمارستانها و مراکز بهداشتی درمانی استان اشاره و اظهار کرد: مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی با آمادگی کامل برای ارایه خدمت به هموطنان با 287 نفر پرسنل و 56 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در 26 پایگاه شهری و 11 پایگاه جاده ای و سه ایستگاه سلامت درسطح استان رنجان و راههای ارتباطی آن فعال هستند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت: رسیدگی به امور درمان و ساماندهی وضعیت بیمارستانها باتوجه به آسیب شناسی انجام شده از اولویت های اول این دانشگاه است و اهتمام مسوولان دررفع مشکلات بهداشت و درمان و اهمیت حوزه سلامت و ارایه خدمات شایسته و بهینه درشان مردم جدی است.
بیگلری افزود: با حمایت مسوولین و همراهی مردم با آگاهی از کمبودها و با همدلی و همت مجموعه دانشگاه قدمهای موثری در تامین نیازمندیهای حوزه سلامت و رضایتمندی هرچه بیشتر مردم برداشته خواهد شد.
596/522
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن