تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 18 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رسول اكرم صلى الله عليه و آله گروهى را كه كشت و كار نمى كردند، ديدند و فرمودند: شم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810137409




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شایعه‌ای که زندگی اکبر عبدی را مختل کرد!


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: شایعه‌ای که زندگی اکبر عبدی را مختل کرد!
این بازیگر مطرح سینما، تئاتر و تلویزیونی با اشاره به اینکه برخی انسان‌ها با هم تعارف دارند، تصریح کرد: اگر کسی را دوست نداریم نباید در مقابل او بگوییم که دوستش داریم و وقتی رفت پشت سرش بگوییم که آدم خوبی نیست. اگر به کسی نقد داریم باید رک و روراست به خودش بگوییم و تعارف الکی نکنیم که بعد پشت سرش حرف بزنیم.
کد خبر: ۳۸۸۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۰ - 27 March 2014




اکبر عبدی از مخاطبان و علاقه‌مندان فرهنگ و هنر درخواست کرد سعی‌شان بر این باشد که همیشه در زندگی راستگو باشند حتی اگر برخی مواقع این راستگو بودن به ظاهر به ضررشان تمام شود.
 
عبدی درباره پیشنهاد نوروزی خود به مخاطبان و علاقه‌مندان فرهنگ و هنر به مهر، گفت: خواسته‌ام از مردم این است که سعی کنند راستگو باشند حتی اگر برخی مواقع این راستگو بودن به ضررشان تمام شود. اگر دیر به قرار می‌رسند به دروغ نگویند که در ترافیک گرفتار شدیم بلکه اگر حقیقت این است که دیر حرکت کرده و برنامه ریزی دقیقی برای آمدن به سر قرار نداشتند واقعیت را بگویند.
 
وی با بیان اینکه من هم در زندگی دروغ می‌گفتم، یادآور شد: در آخرین سفر حجی که رفتم در خانه خدا از خدا خواستم تا کمکم کند که راستگو باشم و دروغ نگویم.
 
این بازیگر مطرح سینما، تئاتر و تلویزیونی با اشاره به اینکه برخی انسان‌ها با هم تعارف دارند، تصریح کرد: اگر کسی را دوست نداریم نباید در مقابل او بگوییم که دوستش داریم و وقتی رفت پشت سرش بگوییم که آدم خوبی نیست. اگر به کسی نقد داریم باید رک و روراست به خودش بگوییم و تعارف الکی نکنیم که بعد پشت سرش حرف بزنیم.
 
عبدی با اشاره به برخی منتقدان سینما که بدون تماشای فیلم آن را نقد می‌کنند، گفت: منتقدی فیلمی را نقد می‌کند در حالیکه فیلم را ندیده است ولی راستگو نیست که بگوید فیلم را ندیده‌ام پس نمی‌توانم نقدش کنم. او حاضر است دروغ بگوید و فیلم را نقد کند.
 
بازیگر فیلم‌های «اخراجی‌ها» یادآور شد: با برخی افراد که صحبت می‌کنم به من می‌گویند مسعود ده نمکی از پشت‌بام دانشجو به پایین پرت کرده است اما وقتی از آن‌ها می‌پرسم شما با چشم خودتان این اتفاق را دیده‌اید پاسخ‌شان این است که در سایت‌ها این حرف‌ها را نوشته‌اند و خودشان این اتفاق را ندیده‌اند و در واقعیت داشتنش تردید می‌کنند ولی باز هم آن را به زبان می‌آورند.
 
این هنرمند با سابقه عرصه بازیگری ادامه داد: در اینترنت عکس دخترم را در کنار عکس جوانی گذاشته‌اند و زیر آن نوشته‌اند «دختر اکبر عبدی به همراه دامادش». از طرف دیگر چند نفر در فیس‌بوک به جای من صفحه باز کرده‌اند و با مردم صحبت می‌کنند و مردم هم فکر می‌کنند که با اکبر عبدی صحبت می‌کنند.
 
عبدی با اشاره به شایعه‌‌ای که چند سال قبل مبنی بر وخیم بودن حال این هنرمند در فضای اینترنتی منتشر شد، یادآور شد: در آن زمان از طریق اینترنت و در روز 4 اردیبهشت‌ماه گفته بودند که این روز، روز تولد من است و علاقه‌مندان روز تولدم را تبریک بگویند و از طرف دیگر برای زنده ماندنم هم دعا کنند چون حالم خیلی وخیم است. اول اینکه روز تولد من 4 اردیبهشت‌ماه نیست و دوم اینکه در آن زمان شانس آوردم مادرم کنارم بود وگرنه با شنیدن این خبر معلوم نبود چه اتفاقی برایش می‌افتاد.
 
بازیگر فیلم‌های مطرحی چون «مادر»، «دزد عروسک‌ها» و «اجاره نشین‌ها» افزود: 48 ساعت زندگی من به خاطر این شایعه مختل شده بود و از شهرستان اقوام و آشنایان به تهران آمده بودند تا ببینند وضعیت جسمی من چطور است. این شایعه همه را نگران کرده بود و من نمی‌دانم چرا برخی افراد حاضر هستند با دروغ گفتن و شایعه‌پراکنی زندگی هنرمندان را مختل کنند.
 
وی در پایان سخنان خود باز هم بر خواسته خود از مردم که راستگو بودن است حتی اگر این راستگویی به ضررشان تمام شود، تأکید کرد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن