تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس با يقين بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند، كوه‏ها به همراه او تسبيح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818998590




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منطقه تفریحی گرگان نیکشهر چشم انتظار گردشگران داخلی و خارجی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

منطقه تفریحی گرگان نیکشهر چشم انتظار گردشگران داخلی و خارجی نیکشهر، زاهدان- ایرنا- مسوول اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیکشهر گفت: منطقه تفریحی و گردشگری گرگان در بخش مرکزی این شهرستان با آب و هوای بهاری و مناظر سرسبز و زیبا یکی از مناطق جذاب و دیدنی جنوب سیستان و بلوچستان برای مسافران نوروزی است.


خیرالنساء امیری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: منطقه گردشگری گرگان در مسیر 11 کیلومتری رودخانه ای با آب روان و دو طرف مزارع کشاورزی از چند روستا تشکیل شده است.
وی با اشاره به اینکه ساخت خانه های روستاییان بصورت پلکانی نمود و نمای جذابی به این روستاها بخشیده است، افزود: این منطقه بیش از 10 پارچه آبادی دارد و مردم این روستاها به دامداری و کشاورزی مشغول هستند.
وی گفت: آب و هوای این روستاها نسبت به سایر نقاط شهرستان سردتر و به همین دلیل به گرگان مشهور است و خرمای و محصولات سردسیری آن بی نظیر است.
مسوول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیکشهر اظهار داشت: در این منطقه گردشگری انواع محصولات کشاورزی سردسیری از جمله سیب درختی، انگور، انار و انجیر رشد می کند.
امیری با بیان اینکه ارتفاع این منطقه از سطح دریا در بلند ترین نقطه 1378 متر و کوههای بلند آن ادامه بلندترین ارتفاعات شهرستان یعنی کوههای بخش آهوران است، ادامه داد: گرگان یکی از مناطقی است که همه ساله در فصل زمستان برف و باران طبیعت آن را بسیار زیبا می کند.
گفتنی است، منطقه گرگان در فاصله 68 کیلومتری شمال نیکشهر و دهستان مهبان از توابع بخش مرکزی با گستره 200 هکتار و جمعیتی بالغ بر 220 خانوار واقع شده است.
شهرستان نیکشهر در 500 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان و در مسیر محور ترانزیتی چابهار- ایرانشهر- زاهدان- میلک قرار دارد. ک/3
7306 / 653
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن