تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که برای جلب رضایت و خوشنودی مردم ، موجب خشم و غضب خداوند شود، خداوند او را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814716274




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیکر جانباختگان کاروان راهیان نور در کرمان تشییع شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پیکر جانباختگان کاروان راهیان نور در کرمان تشییع شد کرمان - ایرنا - پیکر جانباختگان کاروان راهیان نور روز چهارشنبه پس از ورود به کرمان با حضور جمعی از مسوولان و مردم تشییع شد.


مسوول روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان عصر چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: 9 جانباخته و تمامی مجروحان حادثه واژگونی اتوبوس حامل کاروان راهیان نور که از استان کرمان به مناطق عملیاتی سابق در خوزستان اعزام شده بود، امروز با پرواز ویژه به کرمان منتقل شدند.
سرهنگ ˈمحمدرضا کارنماˈ افزود: این کاروان به صورت هیاتی و خانوادگی از خانوک شهرستان زرند به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شده بود.
وی بیان کرد: این کاروان شامل دو اتوبوس به صورت خانوادگی که یک اتوبوس برای مردان و یک اتوبوس برای زنان در نظر گرفته شده بود که اتوبوس حامل مردان ساعت 14 روز گذشته پنج کیلومتر پس از طلاییه به سمت یادمان شهدای هویزه واژگون می شود و علت این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.
آیین تشییع پیکر شش تن از راهیان نور عصر امروز در شهر خانوک از توابع شهرستان زرند برگزار شد.
حجت الاسلام مهدی عربپور امام جمعه موقت کرمان، فرمانده سپاه زرند، معاون فرماندار زرند و جمع زیادی از قشرهای مختلف مردم در این آیین حضور داشتند و پس از قرائت زیارت عاشورا و مدیحه سرایی از تکیه ابوالفضل (ع) تا تکیه امام حسین (ع) پیکر پنج تن از جانباختگان در شهر خانوک به خاک سپرده شد.
پیکر یکی دیگر از جانباختگان برای خاکسپاری به روستای مطهر آباد زرند انتقال یافت.
همچنین پیکر سه تن دیگر از راهیان نور جانباخته در کرمان تشییع شد.ک/3
7434/8154/2624
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن