تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819001787




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمهیدات لازم برای رفاه گردشگران نوروزی در کیش فراهم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تمهیدات لازم برای رفاه گردشگران نوروزی در کیش فراهم است کیش- ایرنا- رییس کمیته بحران ستاد تسهیلات نوروزی کیش از اتخاذ تدابیر لازم و پیش بینی تمهیدات برای رفاه حال گردشگران نوروزی در این جزیره خبر داد.


به گزارش ایرنا ˈرامین افشاریˈ با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی در طول روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری در کیش، افزود: برای مقابله با حوادث پیش بینی نشده آمادگی کامل داریم.
وی با بیان اینکه تدابیر لازم برای انتقال مسافران ساکن در اقامتگاه موقت مصلای کیش در صورت بارش شدید باران صورت گرفته، گفت: 600 تخته چادر به همین منظور در نمایشگاه بین المللی برپا شده است.
افشاری با بیان اینکه سوخت و ارزاق عمومی مورد نیاز جزیره کیش در مواقع بحران به اندازه نیاز تأمین و ذخیره سازی شده است، تأکید کرد: تمهیدات لازم برای رفاه گردشگران نوروزی فراهم است.
هواشناسی استان هرمزگان اعلام کرد در روزهای پایانی هفته جاری بارش باران مناطق مختلف این استان از جمله جزیره کیش را تحت تأثیر قرار می دهد و احتمال آبگرفتگی معابر نیز وجود دارد.
از 25 اسفند سال گذشته تا پایان روز پنجم فروردین در مجموع حدود 180 هزار مسافر وارد این جزیره شده اند که شماری از آنها پس از گذراندن تعطیلات به شهرهای خود بازگشته اند.
9102**668**1504
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن