تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را رها مكن حتى اگر بعدش شعر باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821069359




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باید بسترهای مناسب برای رضایت و آسایش گردشگران نوروزی فراهم شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

باید بسترهای مناسب برای رضایت و آسایش گردشگران نوروزی فراهم شود ارومیه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: باید بسترهای مناسب برای اسکان، رضایت و آسایش گردشگران و میهمانان نوروزی فراهم شود.


حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز شنبه در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی افزود: هماهنگی و تعامل مردم و دستگاههای متولی گردشگری در راستای ایجاد بسترهای مناسب برای رضایت و آسایش مسافران نیز ضروری است و باید در این ایام مساجد شهر و نمازخانه های بین شهری و جاده ای باز بوده و از لحاظ نظافت و امکانات، توجه ویژه ای به این جایگاه ها شود.
وی اظهار کرد: هم اکنون بسیاری از استان ها از این مقوله برای کسب درآمد استفاده می کنند و ما نیز باید این بسترها را توسعه دهیم.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی نیز در این دیدار خواستار انعکاس مسائل مربوط به حوزه میراث فرهنگی و گردشگری از تریبون نماز جمعه و ائمه جماعت استان و همراهی عموم مردم و دستگاههای متولی امر گردشگری بخصوص در این ایام شد.
مظفر عباس زاده اظهار کرد: نظارت بر اماکن تاریخی و گردشگری در این ایام تشدید می شود و برخورد قانونی و قاطع با متخلفان صورت می گیرد.
عباس زاده افزود: به علت تقارن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با ایام نوروز رعایت احترام این ایام از لحاظ مسائل دینی و اخلاقی ضروری است و بسیاری از برنامه های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز امسال با توجه به این ایام تدوین شده است.
آذربایجان غربی دارای یک هزار و 470 اثر، بنا، محوطه و تپه تاریخی همراه با جاذبه های طبیعی بسیار است که سالانه بیش از دو میلیون گردشگر داخلی و خارجی از این مکان ها بازدید می کنند.
دو مجموعه جهانی قره کلیسای ماکو و تخت سلیمان تکاب و غار تمتمان، آبشار سلوک و سوله دوکل ارومیه و غار سهولان مهاباد از جمله آثار تاریخی و جاذبه های طبیعی این استان می باشند.
7125/۵۸۱/506
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن