تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه‏دار هنگام افطار مستجاب مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820531319




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هلال احمر مازندران تمهیدات لازم را برای مسافران نوروزی مهیا کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هلال احمر مازندران تمهیدات لازم را برای مسافران نوروزی مهیا کرد ساری - ایرنا - مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: این جمعیت با توجه به تجربیات موفق سالهای گذشته تمهیدات گسترده ای را برای اجرای طرح های نوروز 93 برای ارائه خدمات رفاهی و درمانی در استان تدارک دیده است .


ˈمهدی ولی پورˈ روز دوشنبه در گزارشی به خبرنگار ایرنا در ساری افزود: جمعیت هلال احمر استان در راستای اجرای طرح امداد و نجات نوروزی 55 پایگاه و پست ثابت و سیار امداد ونجات و 40 پست ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی را تدارک و تجهیز کرده است تا شرایط مطلوبی را برای میهمانان استان فراهم کند.
وی اظهارداشت: در طرح امداد و نجات جاده ای علاوه بر پست های43 گانه ثابت و موقت، 12 پست موقت مجهز به موتورسیکلت، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس پیشرفته، دو دستگاه خودروری چندمنظوره آرگو و مرکز امداد هوایی مجهز به یک فروند بالگرد امدادی نیز مشارکت دارند تا به فوریت های امدادی میهمانان نوروزی استان در اسرع وقت پاسخ داده شود.
وی بیان داشت: در طرح امداد و نجات نوروزی حدود دو هزار نفر اعم از امدادگر و نجاتگر آموزش دیده و 200 نفر از پرسنل جمعیت استان و همچنین در طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی نیز بیش از دو هزار نفر از جوانان عضو جمعیت هلال احمر مشارکت فعال دارند.
وی ادامه داد: 33 دستگاه آمبولانس، 12 دستگاه خودروی نجات، و 30 دستگاه خودروی کمک دار امدادی در اجرای طرح امداد و نجات جاده ای بکارگیری شده اند، تا خدمت رسانی به مسافرین و میهمانان نوروزی استان در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت انجام پذیرد.
وی اضافه کرد: امسال 34 خیمه نماز نیز به منظور تمهید شرایطی مطلوب برای اقامه نماز میهمانان و گردشگران در کنار پست های راهنمایی مسافرین نوروزی برپا شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران؛ ارائه بسته های موادغذایی، آب معدنی، بروشور و بسته های اطلاع رسانی و آموزشی و همچنین انجام تست رایگان قند خون و تعیین فشار ، برپایی کلبه های آموزشی و سرگرمی ویژه کودک با عنوان« دوستدار کودک» از دیگر خدمات قابل ارائه در پست های ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی عنوان نمود و گفت: سال گذشته بیش از دو میلیون نفر و 500 هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر استان بهره مند شدند.
ولی پور با تاکید بر نقش محوری جمعیت هلال احمر در فرآیند اجرای عملیات امداد ونجات و صیانت از کرامت انسانی، افزود: نگاهی به نیازهای روز افزون جوامع انسانی به خدمات و کمک های اضطراری نشان می دهد که نقش و جایگاه جمعیت هلال احمر تا چه میزان حیاتی و نجات بخش است که البته این وضعیت مایه مباهات و باعث افتخار همه کسانی است که جمعیت هلال احمر را کانونی برای خدمت رسانی بی منت به همنوعان برگزیده اند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اظهارداشت: مازندران با توجه به موقعیت طبیعی و جاذبه های بی نظیر خدادادی همه ساله در فصول مختلف بویژه در ایام نوروز و تابستان میزبان میهمانان و گردشگران بسیاری است که ارائه خدمات مورد نیاز آنان رسالت خطیر همه دستگاههای اجرایی است و جمعیت هلال احمر نیز بر حسب ماموریت ذاتی خویش و به عنوان یکی از اعضای مهم ستاد تسهیلات سفر با تمام ظرفیت اجرایی و عملیاتی در این عرصه حضور دارد.
به گفته او طرح امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر مازندران که از 26 اسفند و طرح راهنمایی مسافرین که از 27 اسفند آغاز شده تا 15 فروردین ادامه خواهد داشت. ک/3
609/402
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن