تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820525614




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از سه میلیون و 331 هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان رضوی کشف شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بیش از سه میلیون و 331 هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان رضوی کشف شد مشهد-ایرنا- مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی خراسان رضوی گفت: سه میلیون و 331 هزار و 380 لیتر سوخت قاچاق طی سال گذشته در این استان کشف و ضبط شد.


ˈمهدی قراییˈ روز چهارشنبه nv گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: از این میزان سه میلیون و 120 هزار و 880 لیتر نفت گاز، 180 هزار لیتر نفت سفید و بقیه را نفت کوره تشکیل می دهد.
وی اظهار داشت: این میزان سوخت قاچاق بعد از کشف توسط نیروی انتظامی و سایر مجاری مربوطه به منطقه پخش فرآورده های نفتی استان تحویل شد.
وی بدون توضیح بیشتر گفت: توزیع نفت گاز با استفاده از کارت هوشمند طی چند سال گذشته در رفع معضل قاچاق سوخت تاثیر مطلوبی نداشته و با توجه به تفاوت زیاد قیمت نفت گاز در ایران با کشور افغانستان و استفاده بخش اعظم از وسائل نقلیه این کشور از آن برای حمل و نقل همچنان شاهد استمرار این معضل هستیم.
قرایی گفت: مسوولان مربوطه در سطح ملی و استانی باید با برنامه ریزی اصولی به رفع معضل قاچاق سوخت عنایت خاص داشت باشند.
مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: مهمترین هدف از هدفمند سازی یارانه ها تغییر الگو و مصرف بهینه سوخت بوده، ولی متاسفانه پرداخت صرف یارانه های نقدی مصرف کنندگان بیشتر به استفاده از انرژی ترغیب کرده است.
وی ابراز امیدواری کرد که با تخصیص منابع درآمدی به واحدهای تولیدی، صنایع و توسعه خدمات حمل و نقل عمومی و توسعه شبکه حمل و نقل ریلی و تامین منابع برای افزایش کیفیت تولید سوخت در پالایشگاهها اهداف دولت در تحقق منابع درآمدی این بخش محقق شده و شاهد رفع معضل قاچاق سوخت باشیم.
معاون بازرگانی منطقه پخش فرآورده های نفتی خراسان رضوی هم در گفت و گو با خبرنگار با اشاره به اینکه صادرات سوخت در سال 87 و 88 به کشور افغانستان نقش مهمی در کاهش قاچاق سوخت داشت، گفت: اگر نیاز کشورهای همجوار به سوخت از طریق قانونی رفع شود، زمینه سوء استفاده قاچاقچیان سوخت کاهش می یابد.
ˈمحمد رزم آراˈ خواستار مجوز صادرات سوخت به کشورهای همجوار شد.ک/3
7490/659
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن