تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن طیب و پاکیزه را از هر که گفت بگیرید،‌ اگر چه او خود،‌ بدان عمل ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821046448




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازدید گردشگران از بافت تاریخی شهرستان گرگان همچنان ادامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بازدید گردشگران از بافت تاریخی شهرستان گرگان همچنان ادامه دارد گرگان - ایرنا- روزانه صدها مسافر و گردشگر ورودی به استان گلستان، به صورت گسترده از بافت تاریخی گرگان و بناهای موجود در آن بازدید می کنند.


به گزارش ایرنا، گردشگران برای بازدید از بافت تاریخی و خانه های تاریخی این شهرستان به اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان مراجعه کرده و اطلاعات لازم را دریافت می کنند.
بافت تاریخی گرگان شامل مجموعه های تقوی، شیرنگی، باقری، امام زاده نور، خانه امیر لطیفی ، بازار نعلبندان ، موزه های گرگان و مسجد جامع گرگان می شود.
مسافران و گردشگران ضمن بازدید از این مجموعه های تاریخی، با گرفتن عکس و فیلم این لحظات را ثبت می کنند.
بازدید از اسکله های استان گلستان از دیگر بخش های مورد توجه گردشگران و مسافران نوروزی استان است.
دبیر اجرایی ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان روز چهارشنبه در این زمینه گفت: با توجه به آمار و ارقام رسیده از مراکز مختلف تفریحی و توریستی استان، اسکله های گلستان مورد توجه و بازدید ویژه مردم و گردشگران قرار دارد.
ˈقربان عباسیˈ اظهار کرد: در روز پنجم فروردین 93 تعداد 13 هزار و 500 نفر از اسکله بندرگز بازدید کردند.
وی افزود: همچنین دو هزار و 74 نفر از برج قابوس و 14 هزار و 300 نفر از جنگل ناهارخوران گرگان بازدید نمودند.
عباسی در خصوص اسکان مسافران نیز گفت: طبق آخرین آمار رسیده، در روز پنجم فروردین 93 تعداد 82 هزار و 981 نفر در استان گلستان اقامت کردند.
به گفته وی، از این تعداد یک هزار و 420 نفر در هتل ها، 295 نفر در هتل آپارتمان ها،یک هزار و 870 نفر در کمپ های موقت، 6 هزار و 671 نفر در کلاس های مدارس، 640 نفر در مهمان پذیرها، 985 نفر در منازل استیجاری، یک هزار و 300 نفردر مهمانسراهای ادارات،خوابگاه های دانشجویی و سالن های ورزشی و 69 هزار و 800 نفر در قالب 17 هزارو 450 تخته چادر در پارک ها ، حاشیه بلوارها، خیابان ها و سایر اماکن اقامت نمودند.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان اضافه کرد: در روز پنجم فروردین 93 تعداد 58 بازدید نظارتی نیز از مراکز اقامتی ، پذیرایی و دفاتر خدمات مسافرتی انجام شد.
عباسی یاداور شد: نکته قابل توجه و ارزشمند در این مدت عدم وصول هیچگونه شکایت از این مراکز از سوی مسافرین و گردشگران به ستاد اجرایی خدمات سفر استان بوده است.
وی افزود: در روز پنجم فروردین در استان 13 بازدید از مراکز اقامتی، 14 بازدید از مراکز پذیرایی بین راهی، 17بازدید از دفاتر خدمات مسافرتی و 14 بازدید از مراکز اقامتی موقت صورت گرفته است.
601
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن