تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگـر بنـده‏اى... در ابتداى وضويش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد همه اعضايش از ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815369048




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خوزستان؛ سرزمین دفاع و عشق، امروز حال و هوای دیگری دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

به بهانه حضور رهبر معظم انقلاب/ خوزستان؛ سرزمین دفاع و عشق، امروز حال و هوای دیگری دارد اهواز - ایرنا - رهبر معظم انقلاب قدم های مبارکشان را در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در خوزستان نهادند و امروز /چهارشنبه ششم فروردین ماه 93/سرزمین دفاع و عشق به میمنت حضور معظم له حال و هوای دیگری دارد.


به گزارش خبرنگارایرنا حضرت آیت الله خامنه ای رهبرمعظم انقلاب که در دفعات پیشین سفر به دیار نبرد و عشق ورزی از مناطق عملیاتی شلمچه، دو کوهه، هویزه و دهلاویه دیدن داشتند این بار در شرق کارون و در منطقه عملیاتی دارخوین قدم نهادند و از دلاورمردی های رزمندگان در دوران دفاع مقدس سخن گفتند که چگونه ˈخداوند با مشت پولادینش دهان دشمنان اسلام را خرد کرد و بینی آنها را به خاک مالیدˈ.
رهبر معظم انقلاب در سفر امروز خود به خوزستان بر مغتنم شمردن حرکت راهیان نور تاکید کردند و گفتند: ˈنگذارید دوران دفاع مقدس از یادها برودˈ.
مردم خوزستان بویژه خطه جنوب این استان امروز عزیزی را میزبانی می کنند که هر جایی قدم نهاده مملو از برکت بوده و بس.
امروز خوزستان حال و هوای دیگری دارد.
این سرزمین که مردمانش در تمام دوران ها بویژه دوران دفاع مقدس و پس از آن دوران بازسازی تمام دردها و سختی ها را تحمل وبه فرموده امام راحل(ره) دین خود را به اسلام ادا کردند ،امروز به قدم های رهبر عظیم الشان انقلاب متبرک و مزین شده است.
امروز در جمع کاروان های راهیان نور گرمای جانبخش حضور معظم له شور دیگری به منطقه عملیاتی دارخوین بخشیده و کاروان های راهیان نور امسال در توشه خاطرات خود از سفر خاطری گرانسنگ تر را به ارمغان خواهند برد.
خاطری از حضور رهبری که جبهه های نبرد در دوران دفاع مقدس را تجربه کرده اند و سلاح بر دست گرفتند و در کنار رزمندگان اسلام با دشمنان سرزمین نور و دفاع جنگیده اند.
رهبری که دوشادوش مردمان در دوران جنگ تحمیلی با تدابیر مدبرانه خویش اجازه تصرف حتی وجبی از خاک سرزمین خوزستان را به بدخواهان نظام ندادند.
عملیات ۲۱ خرداد سال ۱۳۶۰ در منطقه دارخوین با توجه به اوضاع سیاسی کشور و همچنین به لحاظ منطقه عملیاتی و تاثیرات آن در شکستن محاصره آبادان از اهمیت بسیاری برخوردار بود.
در این عملیات که نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آن را طراحی کرده بودند، ۳۶۴نفر از رزمندگان با فرماندهی سپاه شرکت داشتند.
در عملیات دارخوین رزمندگان با دو تا سه کیلومتر پیشروی در منطقه حدفاصل رودخانه کارون تا جاده آبادان ـ اهواز علاوه بر نابودی بیش از 30دستگاه تانک و نفربر و یک فروند بالگرد دشمن، موفق شدند 300نفر از متجاوزان را به اسارت درآورند.
امیر خان زاده
645/642
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن