تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس در روز جمعه ناخن‏هايش را كوتاه كند، عمر و مالش زياد مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814781887




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نجوایی با فاطمه معصومه (س) در نوروز فاطمی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نجوایی با فاطمه معصومه (س) در نوروز فاطمی ایرنا- قم- سفره هفت سین دلم را به نام یگانه دخت رسول خدا (ص) زهرای اطهر (س) در زیر پرتوهای آسمانی بارگاه ملکوتی فاطمه معصومه(س) پهن کرده ام، با او نجوایی دارم تا عیدی امسالم را از دریای لطف و کرم بانوی عالمیان بگیرم.


به گزارش ایرنا، سال 93 را با مهمانی در خانه محبان و عاشقان اهل بیت (ع) دختر محدثه موسی بن جعفر (ع) آغاز کرده ام، مهمانی که آمده تا دل غبار گرفته اش را با دانه های مروارید رحمت و عنایت ملکوتی بانو شست و شو دهد.
مهمانی که آمده است تا فصل نو شدن و فصل خانه تکانی تن و شکفتن جوانه های سرزندگی و شادابی وجودش را در گوشه ای از حرم مطهر بانوی آب و آیینه حضرت معصومه (س) تجربه کند.
نوروز امسال همنوا با مولای متقیان علی (ع) در سوگ فاطمه الزهرا (س) ندای یا فاطمه (س) در تمام وجودم طنین انداز شده است تا زمزمه دعای ˈیا مقلب القلوب والابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحالˈ حالم را دگرگون سازد.
بانو! یک سال گذشت، خوب و بدش را نمی دانم هرچه بود بخشی از تقدیرم و قسمتی از کردارم بود ولی این را خوب می دانم که خیر و برکات کثیری در سایه کرامت شما به من رسیده است.
کریمه اهل بیت(ع)! آمده ام تا بغض چشمانم را با گره زدن دلم به بارگاه معنوی و ملکوتی ات بشکنم و برای باید و نباید های زندگی سعادتمندانه ام دعایت را بدرقه راهم کنم.
بانو! سر بر مزارت می گذارم و با قلبی آکنده از غم و اندوه و روحیه ای امیدوار برای انسان بودن و فاطمی بودنم دعا می کنم تا به سهم خویش در مسیر هدایت قدم بردارم.
آمدم تا به شکرانه سال نو و فرصت دوباره شکفتنم دو رکعت نماز شکر به جای آورم برای سپاس از پذیرش مهمان گنهکاری که غافل از کرده هایش روزهای بی خبری را می گذراند روزهایی که به دنبال امرار معاش و دنیای ماشینی است و غافل از اینکه روزی بی حساب و کتابی از لطف و عطوفت خدای متعالش برایش رقم خورده است.
اینک در فصل بندگی خدای برزگ و نوروز فاطمی، به پاس داشته های بی منتی که بر من عطا شده است سر بر سجده شکر می گذارم، همان سجده ای که شیطان از آن سرباز زد و برای کم کردن فاصله میان خالق و مخلوق سوگند یاد کرد.
بانو! بنگر به حال عاشقانی که در سال نو با چهره های تکیده از غم فراق در گوشه و کنار این گنبد طلایی پای بر قلب کویر قم گذاشته اند و به زیارت شما آمده اند، شمایی که بی منت می بخشید و تسکین دهنده قلب های غریبان و منتظران هستید.
یا فاطمه معصومه! در سال جدید آمده ام تا دل پر از گلایه ام را به نور ایمان جلا دهی، گلایه دارم...، از دست خودم و رفتارم که از نفس اماره و خواهش های نفسانی ام سرچشمه گرفته است و در فراز و نشیب های زندگی لکه بر آینه وجودی ام و زخمی بر قلب صاحب الزمان(عج) می اندازد.
بانو! در بهار فاطمی(س) آماده ام تا بین خودم و خدای متعال، شما که شافع روز جزا هستی را به وساطت بخوانم تا خداوند رحمان و رحیم پرده بر خطاهای گذشته ام انداخته و همراهی ام کند خدایی که در قرآن کریم فرمود: ˈما از رگ گردن به شما نزدیک تریمˈ.
ای حضرت معصومه! آمده ام تا در فضای آسمانی حرم مطهر عهد کنم تا در سال پیش رو رذایل اخلاقی را از خود دور کنم و بکوشم تا حقی ضایع نکنم، دروغی نگویم، دلی نشکنم، تهمتی نزنم تا این گونه به پیام اخلاقی بنیانگذار انقلاب اسلامی که گفت ˈ عالم محضر خداست در محضر خدا معصیت نکنیمˈ جامعه عمل بپوشانم...
امروز در میانه نوروز پا در حرم مطهرت گذاشته ام تا با شناخت سیره امامان معصوم (ع) و بانو حضرت فاطمه (س) که امسال به نامش رقم خورده است الگو برداری کنم از زندگی فردی و اجتماعی بانویی که زبانزد مردان و زنان دورانش بود و در تاریخ اسلام درس های بزرگی از او و خانواده مطهرش به یادگار مانده است.
ای بانوی پرهیزگار (تقیه)! به من قدرت درک و شناخت حضرت زهرا (س) را عطا کن، بانویی که فرزندانی تربیت کرد که ولایت و امامت را استمرار بخشیدند تا سرانجام حکومت عدل و عدالت مهدی موعود (عج) فرا رسد و جهان از ظلمت و تاریکی رهایی یابد. ک/4
از: فرزانه پیری
/8138/ 380/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن