تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821215716




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهم‌ترین برنامه‌های پست بانک در سالی که گذشت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
مهم‌ترین برنامه‌های پست بانک در سالی که گذشت
پست بانک ایران به عنوان بانک مردمی در ارائه خدمات متنوع بانکی در سطح کشور، مهم‌ترین برنامه‌های صدروزه دوم خود را اعلام می‌دارد.
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ پست بانک ایران به عنوان یک بانک مردمی و ارائه خدمات متنوع بانکی در سطح کشور و با توجه به شبکه مویرگی و ۱۴ هزار و ۵۰۰ شعبه و دفتر خدمات بانکی همواره با تمامی سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشور جهت ارائه خدمات آماده همکاری است.

حسین علی ضیائی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  گفت: از مهم‌ترین برنامه‌های پست بانک در سطح دفا‌تر ICT روستایی توسعه خدمات متنوع بانکی، بانکداری الکترونیک می‌باشد.

در خصوص صندوق تامین مالی خرد روستایی نیز تمامی اقدامات لازم با استانداری‌ها، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها از طریق مرکز توسعه روستاییو مناطق محروم ریاست جمهوری با ابلاغ دستورالعمل‌های مربوطه انجام شده است.

وی ادامه داد: از مهم‌ترین برنامه‌های صد روزه دوم پست بانک، تلاش و انجام پیگیری‌های لازم برای افزایش سرمایه بانک از ۵۶۰ میلیارد ریال به ۴۰۰۰ میلیارد ریال، انجام تجدید ارزیابی دارایی‌های بانک در راستای افزایش سرمایه بانک، افزایش منابع بانک به ۶۰ هزار میلیارد ریال، مصرف بهینه منابع تا سقف مجاز بانکی از طریق پرداخت تسهیلات از جمله تسهسیلات جدید در قالب صدور کارت اعتباری، خرید دین، مشارکتی و مبادله‌ای و انواع تسهیلات دیگر به منظور تامین بخشیاز سرمایه در گردش بنگاه‌های اقتصادی، تولیدی و اشتغالزایی کشور به ویژه در مناطق روستایی و دوردست بوده است.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های تحقق EPS پیش بینی شده، افزایش تعداد پایگاه‌های شبانه روزی ۲۴×۷، ایجاد سایت‌های اصلی، MIRROR و پشتیبان بانک و ارتقاء سطح امنیتی آن با اجرای پروژه ابرخصوصی، افزایش تعداد دستگاه‌های خود‌پرداز (ATM)، پایانه شعب (PINPAD)، کارتخوان (POS) درسطح شعب دفا‌تر و همچنین شعب فروشگاه‌ها و مراکز خرید در سطح کشور، توسعه خدمات بانکداری الکترونیک بر روی درگاه اینترنت بانک، وب کیوسک، USSD به ویژه در دفا‌تر خدمات بانکی شهری و روستایی بود.

ضیایی گفت: صدور پست کارت برای تمام مشتریان، ایجاد صندوق تامین مالی خرد روستایی در ۱۰ هزار روستای کشور به منظور کمک به اقتصاد، افتتاح و بهره برداری از ۵۱ شعبه، باجه و دفتر خدمات بانکی در سطح کشور همزمان با دهه مبارک فجر، افتتاح و صندوق امانات برای مشتریان در سطح کشور، افزایش مشتریان از ۸ میلیون نفر به ۲۰ میلیون نفر، نصب و راه اندازی نرم افزار مبارزه با پولشوئی (AML) در رسانه‌های جامع بانکی، ایجاد و راه اندای شرکت‌های اقماری است.

مدیرعامل پست بانک اظهار داشت: ایجاد اشتغال برای بیش از ۳۰ هزار نفر در سطح کشور، توسعه و گسترش مستمر خدمات بانکداری الکترونیک از جمله فراهم نمودن ارسال حوالجات الکترونیکی بین بانکی از طریق سامانه پایان در ۳ هزار دفتر خدمات بانکی در روستا‌ها و مناطق دوردست، افزایش دستگاه‌های کارتخوان (POS) از ۱۱ هزار به ۶۱ هزار دستگاه، نصب بیش از ۱۰ هزار دستگاه پایانه شعب (PINPAD) در دفا‌تر خدمات بانکی و پشتیبانی از آن، خدمت دهی به شبکه شتاب، نصب بیش از یک هزار و ۷۰۰ دستگاه خود‌پرداز (ATM)، پرداخت یارانه بیش از ۱. ۶ میلیون سرپرست خانوار و کسب رتبه اول پرداخت آن در مناطق روستایی و رتبه پنجم در سطح کشور و دریافت تقدیرنامه از سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در همین راستا، مشارکت در امر ماندگار و خداپسندانه مدرسه سازی از افتخارات پست بانک است.

وی خاطرنشان کرد: تفاهم نامه ایجاد «صندوق تامین مالی خرد روستایی» در ۱۰ هزار روستای کشور با مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری به منظور رونق تولید و اشتغالزایی و توسعه روستا‌ها با پرداخت وام‌های قرض الحسنه در زمینه‌های اشتغالزایی از دیگر دستاورد‌ها و افتخارات پست بانک در سال ۹۲ است.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن