تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا به سعادت كسى كه عمرش طولانى و كردارش خوب باشد. چنين كسى عاقبتش خوب است؛ ز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820978401




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معلمان و فرهنگیان برای تحقق شعار امسال وظیفه سنگینی دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیر آموزش و پرورش سبزوار: معلمان و فرهنگیان برای تحقق شعار امسال وظیفه سنگینی دارند سبزوار - ایرنا- معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت :فرهنگیان و معلمان برای تحقق شعار امسال ( اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی ) وظیفه سنگینی بر عهده دارند.


دکتر مرتضی بینش امروز در نخستین روز کاری سال جدید در جمع کارکنان مدیریت آموزش و پرورش سبزوار اظهار کرد: با نامگذاری شعار امسال ، تکلیف مضاعفی بر دوش فرهنگیان گذاشته شد.
وی با اشاره به شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در سال گذشته نیز افزود: تحقق این شعار به نحو مطلوبی توسط دولت و مردم رقم خورد.
مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت: حضور گسترده مردم در پای صندوق های اخذ رای و همچنین شرکت چند میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن حماسه سیاسی ملت ایران را به خوبی نشان داد.
دکتر بینش همچنین با اشاره به مهار تورم از سوی دولت یازدهم ادامه داد: دولت نیز با این اقدام ، گامهای اولیه را برای تحقق شعار حماسه اقتصادی برداشته است .
وی نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به عنوانˈ اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی ˈرا یاد آور شد و گفت: کار در این عرصه برای آموزش و پرورش بسیار فراوان است .
وی ادامه داد: با راهبردهای اقتصاد مقاومتی و ساماندهی نیروی انسانی خواهیم توانست در آموزش و پرورش این شعار را تحقق بخشیم.
دکتر مرتضی بینش گفت: با عزم ملی و با نهادینه کردن ارزش های انسانی و اسلامی در عرصه فرهنگ نیز خواهیم توانست به تحقق اهداف این شعار سال جامه عمل بپوشانیم .
7499/659
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 255]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن