تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شتاب کردن در کاری پیش از بدست آوردن توانایی و سستی کردن بعد از به دست آوردن فرصت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804055250




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمامی ظرفیت های گیلان را برای تحقق شعار امسال به کار می گیریم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تمامی ظرفیت های گیلان را برای تحقق شعار امسال به کار می گیریم رشت - ایرنا - استاندار گیلان با اشاره به نامگذاری سال جاری تحت عنوان «اقتصاد و فرهنگ؛ با عزم ملی و مدیریت جهادی» از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: تمامی ظرفیت ها در استان را برای تحقق شعار امسال به کار می گیریم.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈمحمدعلی نجفیˈ روز سه شنبه در اولین جلسه شورای اداری شهرستان املش در سال جدید افزود: باید با قوت و مدیریت قوی و در کنار مردم، آنچه که مدنظر رهبر انقلاب بوده را محقق سازیم.
وی ادامه داد: در املش به علت اینکه شهرستانی کشاورزی است و اهمیت تولید داخلی هم از اهم کارها برای تحقق بخشیدن به اقتصاد کشور است، باید تلاش ها را مضاعف کنیم و با ظرفیت های زیادی که در بخش های مختلف این شهرستان وجود دارد، در جهت توسعه بیشتر گام برداریم.
استاندار گیلان با اشاره به سخن امام علی(ع) گفت: باید برای تحقق شعار سال 93 ، تدبیر و کوشایی را سرلوحه کار خود قرار دهیم و از همین امروز گام ها را محکم برداریم.
وی به موج حضور مسافران در گیلان علیرغم وجود باران و تذکرات هواشناسی اشاره و تصریح کرد: تا امروز حدود دو میلیون مسافر وارد استان شده و ما آمادگی حضور تا شش میلیون مسافر در گیلان را داریم.
وی با اشاره به کاهش 80 درصدی تلفات انسانی در جاده ها افزود: در سال گذشته ، 12 نفر تلفات جاده ای در نوروز داشتیم که امسال این رقم به پنج نفر رسیده است.
نجفی در بحث اختصاص 160میلیارد تومان برای صنعت چای گفت: 100میلیارد تومان برای خرید برگ سبز چای در نظر گرفته شده که رقمی بی سابقه است و 60 میلیارد تومان هم برای بهزراعی باغات چای، که امیدواریم باغات چای بار دیگر جانی دیگر بگیرند.
وی جذب توریست را در اشتغال بسیار مهم خواند و افزود: املش به علت اینکه شهرستانی با قدمت بالا و دارای آثار و بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری است، می تواند با توسعه صنعت گردشگری به بحث اشتغال جوانان این شهرستان کمک کند.
نجفی تخصیص اعتبارات را در سال 91 در شهرستان املش 9 . 2 عنوان و اضافه کرد: در سال 92 اعتبارات را به 7 . 3 ارتقاء دادیم و می کوشیم در سال 93 این تخصیص ها بیشتر شود.
ˈمحمدمهدی رهبری املشیˈ نماینده مردم این شهرستان در مجلس نیز با ابراز خوشحالی از رقمی که برای چای گذاشته شده، گفت: امیدواریم کشاورزانی که با ایجاد امید به اصلاح باغات رها شده چای خود مراجعه کرده اند، با اختصاص بموقع پرداخت بهای برگ سبزچای شاهد رشد تولید چای باشیم.
وی افزود: با اختصاص 910میلیون تومان به تکمیل بیمارستان 32تختخوابی املش، در ماه های آینده این بیمارستان هم افتتاح خواهد شد.
مهدی جعفری فرماندار املش نیز با قدردانی از استاندار گیلان برای حضور در این شهرستان گفت: مردم املش مردمی مهربان، دارای روحیه امید و شور، بااستعداد و با ایمان هستند و با تولید 34 درصد چای، رتبه اول و در تولید فندق رتبه دوم کشور را دارند و در سایر محصولات همچون برنج ، نیشکر، مرکبات و ... نیز فعال هستند.
وی احداث راه مستقل به ییلاقات املش و اجرای احداث راه سیاهکل به املش و سپس رامسر را مهمترین طرح برای توسعه این شهرستان بیان کرد.
استاندار گیلان همچنین امروز ، تلویزیون شهری املش را افتتاح کردند.
شهرستان املش در شرق استان گیلان واقع است.ک/2
695/7291
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن