تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياران مهدى جوان‏اند و ميان‏سالى در ميان آنان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815009479




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيگريني: مقابل منچستر مدعي نيستيم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: پيگريني: مقابل منچستر مدعي نيستيم
سرمربي منچسترسيتي معتقد است شاگردانش مقابل منچستريونايتد از پيش برنده نيستند.

مانوئل پيگريني پيش از ديدار امشب تيمش مقابل منچستريونايتد اظهار داشت: فکر مي‌کنم اين باشگاه در چهار سال اخير تلاش کرده تا اختلافش با تيم‌هاي مهم را مقابل منچستريونايتد، چلسي و آرسنال و تيم‌هاي اروپايي کم کند. اين هميشه مهم است زيرا وقتي دو تيم مهم از يک شهر داشته باشيد هميشه مي‌خواهيد بهترين تيم باشيد.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: اما ما فقط مقابل منچستريونايتد نمي‌جنگيم. منظورم از صحبت‌هاي اول فصل کاملا مشخص بود، منظورم اين بود که در اين فصل تيم برتر شهر منچسترسيتي است زيرا ما در صدر جدول بوديم اما در همان زمان هم گفتم بايد به ياد داشته باشيم که منچستريونايتد در 20 سال اخير چه کارهايي کرده است.

سرمربي منچسترسيتي خاطرنشان کرد: مطمئنا ساير باشگاه‌ها انتظار داشتند يونايتد در صدر جدول باشد اما به دلايل مختلف اين بار اينگونه نيست. با اين حال آنها همچنان تيم قدرتمندي هستند. سخت است زيرا سال‌ها يک مربي آنها را با عقايدش هدايت مي‌کرد.

وي اضافه کرد: تحليل منچستريونايتد بدون اينکه جزئي از آن باشيد مشکل است. در عين حال هميشه پيدا کردن جانشين براي فرگوسن کار سختي بوده است.

پيگريني در خصوص ديدار امشب تيمش گفت: فکر نمي‌کنم ما در هيچ بازي‌اي مدعي باشيم. در زمان خوبي قرار داريم اما مقابل تيم بزرگي در ورزشگاه خانگي خودشان بازي مي‌کنيم بنابراين فکر نمي‌کنم مدعي باشيم.

وي افزود: مطمئنا ما هميشه انتظار پيشرفت و پيروزي در مسابقات را داريم اما تکرار مي‌کنم که تنها به اين دليل که منچستر فصل سختي را پشت سر گذاشته دليل نمي‌شود که ما برنده اين ديدار باشيم. بايد به مصاف آنها برويم و بازي بسيار خوبي را به نمايش بگذاريم.

سرمربي منچسترسيتي گفت:‌همه ما مي‌خواهيم در تمام رقابت‌ها حضور داشته باشيم اما وقتي حذف مي‌شويد يک نکته مثبت اين است که ديگر تمرکزتان فقط بر روي ليگ برتر است. فقط بر روي قهرماني در ليگ برتر تمرکز مي‌کنيم.

وي افزود: مي‌دانم که بايد بازي به بازي پيش برويم و فقط بايد در ديدار امشب به پيروزي برسيم و سپس شنبه مقابل آرسنال برنده شويم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

سه شنبه 1393/01/05 15:29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن