تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه (س):آن گاه كه در روز قيامت برانگيخته شوم، گناهكاران امّت پيامبر اسلام را شفاعت خواهم كرد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804009259




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بی رغبتی مردم به اقامت در هتل ها در ایام نوروز/ ظرفیت محدود پاسخگوی نیازهای مسافران نیست


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مسعود سلطانی فر اعلام کرد ؛
بی رغبتی مردم به اقامت در هتل ها در" ایام نوروز"/ ظرفیت محدود پاسخگوی نیازهای مسافران نیست
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: طبق آمار اعلام شده تا پایان روز سوم فروردین ماه مسافران نوروزی بیش از آنکه در هتل ها و هتل آپارتمان ها اقامت کنند در مدرسه ها، کمپ های موقت، منازل استیجاری، چادرهای مسافرتی، مهمانسرای اداره ها، خوابگاه های دانشجویی و سالن های ورزشی اقامت داشته اند.
به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، مسعود سلطانی فر گفت: طبق آمار اعلام شده تا پایان روز سوم فروردین ماه مسافران نوروزی بیش از آنکه در هتل ها و هتل آپارتمان ها اقامت کنند در مدرسه ها، کمپ های موقت، منازل استیجاری، چادرهای مسافرتی، مهمانسرای اداره ها، خوابگاه های دانشجویی و سالن های ورزشی اقامت داشته اند و این موضوع نشان دهنده این است که مردم به دلایل مختلف از جمله مسائل اقتصادی رغبتی به اقامت در هتل ها ندارند.


وی افزود: البته این موضوع را نیز باید مدنظر قرار داد که ظرفیت تخت هتل های کشور محدود است و با توجه به حجم سنگین سفر در ایام نوروز این ظرفیت محدود پاسخگوی نیازهای مسافران نیست.


به گفته رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  از  بیش از 11 میلیون اقامت شب که در پنج روز گذشته وجود داشته  24 درصد در کلاس های مدارس، 5/13 درصد در کمپ های موقت مسافرتی، 20 درصد در منازل استیجاری، 20 درصد در چادرهای مسافرتی  در پارکها و 15 درصد در مهمانسرای ادارات، خوابگاه های دانشجویی و سالن های ورزشی بوده و بقیه به اقامت در هتل ها و هتل آپارتمان ها اختصاص داشته است که حدود 6  درصد می شود.


سلطانی فر معتقد است که در کنار هتل های چهار و پنج ستاره باید هتل های دو و سه ستاره با رعایت استانداردهای هتلسازی نیز ساخته شود تا با سطح درآمد و توان معیشتی مردم سازگار باشد.


رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری که در روزهای نخست سال 1393 از چهار استان مرکزی، اصفهان، همدان و کرمانشاه دیدن کرده، درباره این بازدیدها گفت: نکته مشهود در بازدیدهایی که از این استان ها صورت گرفته، هماهنگی بسیار خوبی بود که بین دستگاه های اجرایی با ستاد خدمات هماهنگی سفر برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی وجود دارد و حتی تجربه این هماهنگی بین دستگاه ها همچون مانوری برای هماهنگی حوادث غیرمترقبه ای است که ممکن است در آینده پیش بیاید.


سلطانی فر همچنین با اشاره به افزایش نظارت های ستاد خدمات هماهنگی سفر در بازدیدهای نوروزی گفت: تاکنون  بیش از سه هزار بازرسی از رستوران ها، یک هزار بازرسی از دفاتر خدمات مسافرتی و دو هزار و 800 مورد بازرسی از اماکن اقامتی صورت گرفته که 414 مورد تذکر به مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز پذیرایی  داده شده است.


وی افزود: همچنین 27 مورد مرکز اقامتی، پذیرایی و دفتر خدمات مسافرتی به دلیل عمل نکردن به تذکرها و اخطارهای کتبی تعطیل و یا تعلیق موقت شده اند.


انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن