تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه در دنيا به امانتى خيانت كند و آن را به صاحبش برنگرداند و آنگاه بميرد بر دين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815318482




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کره شمالی 16 فروند موشک کوتاه برد به سوی دریا شلیک کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

در اعتراض به اقدامات تحریک آمیز آمریکا/ کره شمالی 16 فروند موشک کوتاه برد به سوی دریا شلیک کرد تهران – ایرنا – ارتش کره جنوبی اعلام کرده که کره شمالی روز یکشنبه 16 فروند موشک کوتاه برد به سوی آبهای سواحل شرقی خود شلیک کرده است.


به گزارش خبرگزاری فرانسه از سئول، کره شمالی در هفته های اخیر ده ها فروند موشک را ظاهرا در اعتراض به برگزاری رزمایش مشترک سالانه کره جنوبی و آمریکا، شلیک کرده است.
سخنگوی وزارت دفاع کره جنوبی به خبرگزاری فرانسه گفت که شلیک این موشک ها بین ساعت یک تا 2:30 بامداد روز یکشنبه به وقت محلی به سوی آب های ساحلی شرق کره شمالی صورت گرفته است.
وی افزود: این راکت ها با برد حدود 60 کیلومتر، گونه های قدیمی از راکت های ˈفراگˈ ساخت روسیه بودند که پس از شلیک، قابل هدایت شدن نیستند.
در گزارش خبرگزاری فرانسه، اشاره ای به نظر منابع رسمی در پیونگ یانگ در خصوص شلیک موشک های کوتاه برد، نشده است.
این خبرگزاری در ادامه گزارش خود می افزاید: کره شمالی در ماه جاری (مارس) حدود 70 فروند از این موشک های کوتاه برد به سوی دریا شلیک کرده که فقط 30 فروند آن در روز شنبه بوده است.
به گفته تحلیلگران، شلیک این موشک ها به منزله ابراز خشم ˈپیونگ یانگˈ از برگزاری رزمایش سالانه کره جنوبی و آمریکا به شمار می رود که اکنون در حال اجراست و تا ماه آینده میلادی (آوریل) ادامه خواهد یافت.
پیونگ یانگ با انتقاد شدید از این رزمایش، آن را تمرینی برای تهاجم این کشورها علیه کره شمالی تلقی می کند. هر چند سئول و واشنگتن آن را صرفا دارای ماهیت دفاعی توصیف می کنند.
مترجمام**1486**/1770
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن