تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814737329




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصادفات جرحی امسال یزد کاهش داشته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تصادفات جرحی امسال یزد کاهش داشته است یزد - ایرنا- رییس پلیس راهو یزد گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی پلیس راهور در یزد تاکنون آمار تصادفات جرحی استان در سطح معابر شهری نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش نشان می دهد .


سرهنگ ˈ اردوان قاسمی ˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علیرغم افزایش سفر ها و تردد در سطح معابر و خیابان های شهر یزد شاهد رعایت مقررات توسط رانندگان هستیم .
وی خاطر نشان کرد: همین احترام به دیگران و رعایت مقررات خود عامل اصلی کاهش تصادفات امسال است که امیدواریم تا پایان تعطیلات نوروز ادامه یابد .
رییس پلیس راهور استان یزد گفت: اکثر حوادث راهنمایی و رانندگی امسال در شهر یزد در خیابان آیت الله کاشانی اتفاق افتاده که لازم است رانندگان نسبت به رعایت مقررات خیلی پایبند باشند .
قاسمی اظهار داشت: وجود ترافیک روان در سطح معابر و خیابان های یزد و مناطق تابعه با همکاری مسافران و مهمانان با پلیس راهور و رعایت کامل مقررات محقق می شود .
وی ابراز امیدواری کرد تا نوروز امسال با تمکین همگان به مقررات راهنمایی و رانندگ سالی توام آرامش و سلامتی برای تمامی هموطنان و مسافران باشد .ک3
7536/1968
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن