تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى‏خواهد خداوند او را از زبانيه (فرشتگان عذاب) نوزده‏گانه برهاند، بسم الل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803045150




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصادفات جاده ای نوروز امسال در روزهای نخست 60 درصد کاهش یافته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس سازمان میراث فرهنگی کشور: تصادفات جاده ای نوروز امسال در روزهای نخست 60 درصد کاهش یافته است خمین – ایرنا - معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی کشور گفت: میزان تصادفات جاده ای دو روز نخست نوروز امسال در همسنجی با مدت مشابه نوروز پارسال 60درصد کاهش نشان می دهد.


ˈمسعود سلطانی فر ˈروز یکشنبه در بازدید از پایگاههای امداد و نجات شهرستان دلیجان افزود: با حضور به موقع امداد رسانان ، راهنمای مسافران نوروزی و تدابیر وتمهیدات لازم برای تسهیل در سفرهای نوروزی شاهد کاهش جشمگیر تصادفات در محورهای مواصلاتی کشور هستیم .
وی با اشاره به برخی تمهیدات لازم برای سفرهای نوروزی گفت: تعویض تابلوهای راهنمایی و رانندگی ،اطلاع رسانی از نقاط پرخطر ،رفع نواقص محورها ،نصب و تعویض 450تا 500شاخه گادریل ولکه گیری 250کیلومتر آسفالت محورها از اقدامات لازم از سوی دستگاه های اجرایی متولی برای تسهیل وکاهش تصادفات جاده ای امسال است .
وی با تقدیر از تلاش سازمانهای هلال احمر کشور برای کاهش تصادفات جاده ای در نوروز افزود: بر اساس گزارشات رسیده روند خدمت رسانی امداد و نجات این جمعیت، با رضایتمندی مردم همراه است.
سلطانی فر بیان کرد: با انعقاد تفاهم نامه ای میان سازمان داوطلبان و سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، نوروز امسال، پزشکان و پیراپزشکان داوطلب با حضور در کنار امدادگران و نجاتگران پایگاه ها ، ضمن درمان مصدومان و سانحه دیدگان و اهدای بسته های فرهنگی و آموزشی، به ارائه طیف وسیعی از خدمات بهداشتی - درمانی رایگان به مسافران نوروزی می پردازند.
در جریان این بازدید سرپرست اداره کل میراث فرهنگی ،گردشگری وصنایع دستی استان مرکزی گفت: مراکز اقامتی استان ظرفین اسکان روزانه 22هزار مسافر ومیهمان نوروزی را دارد .
سید محسن رحمتی افزود: این تعداد مسافر نوروزی در هتل ها ،مهمانپذیرها،اماکن مترکه و ستاد اسکان فرهنگیان در سراسر استان اقامت می کنند.
وی با اشاره به 12هتل ،20مجتمع گردشگری ،300رستوران سنتی ،15 موزه فعال افزود:800اثر تاریخی در سطح استان مرکزی وجود دارد که 300اثر وجاذبه تاریخی ،مذهبی ،وطبیعی قابلیت بازدید مسافران نوروزی را دارد .
رحمتی افزود:توزیع 60 هزار بسته فرهنگی به منظور راهنمای مسافران نوروزی در سطح استان مرکزی در حال توزیع است .
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی ،گردشگری وصنایع دستی استان مرکزی گفت: این بسته ها شامل ،سوغات و صنایع دستی ،لوح فشرده ،کتابچه،نقشه و برشور معرفی اماکن مذهبی ،تاریخی و گردشگری این استان است .
وی از چیدن سفره هفت سین در موزه استان ،مراسم تحویل سال نو در اماکن مذهبی ، استقبال از مسافرین نوروزی شامل اجرای بازی های محلی، برپایی ایستگاه های صلواتی و نقاشی ،برگزاری مسابقات فرهنگی متناسب با ایام فاطمیه(س) از برنامه های متنوع در استان مرکزی در نوروز امسال است .
رحمتی ادامه داد: کتابت دیوان امام (ره) توسط خوشنویسان ، نواختن اشعار دیوان حافظ بوسیله ی سازهایی چون کمانچه و دف در موزه مردم شناسی ، چاوشی خوانی و شاهنامه خوانی دیگر برنامه ها در این ایام در اماکن تاریخی وگردشگری استان مرکزی بیان کرد.
شایان ذکر است معاون رییس جمهور ورییس سازمان میراث فرهنگی ،گردشگری وصنایع دستی کشور و رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور ˈپیرحسین کولی وندˈ از پایگاههای ایمنی و سلامت و امدادو نجات شهرستان دلیجان ، مراکز اقامتی ،پایگاههای راهنمای مسافران نوروزی ازدید کردند واز نزدیک در جریان نحوه خدمت رسانی به مسافران نوروزی قرار گرفتند .ک/3
7276/555
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن