تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801634453




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصادفات جرحی 18 و فوتی 10 درصد کاهش داشته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس پلیس راه قم: تصادفات جرحی 18 و فوتی 10 درصد کاهش داشته است قم – ایرنا – رییس پلیس راه قم گفت: از 25 اسفند ماه سال قبل تا پایان روز یکم فروردین امسال نسبت به زمان مشابه در سال پیش در تصادفات فوتی 10 درصد و در تصادفات جرحی 18 درصد با کاهش روبرو بوده ایم.


به گزارش ایرنا، سرهنگ ˈاردشیر جمشیدی رادˈ روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: وضعیت راه های استان در حال حاضر عادی و ترافیک جاده ها روان است.
وی افزود: از ساعت 18 دیروز تا 10 صبح امروز نیز وضع ترافیک جاده های استان عادی بود فقط از ساعت 10 تا 14 امروز در آزادراه قم - تهران به سمت قم شاهد ترافیک نیمه سنگین بودیم.
وی با بیان اینکه خستگی و خواب آلودگی از جمله عوامل حوادث جاده ای در چند روز اخیر بوده است، افزود: بهتر است رانندگان بعد از هر دو ساعت رانندگی 15 دقیقه استراحت داشته باشند.
جمشیدی راد با تاکید بر اینکه رانندگان به تابلوهای نصب شده در طول مسیر دقت کنند، از آنها خواست از سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و عجله در رسیدن به مقصد پرهیز کنند و هنگام خستگی حتما استراحت نمایند.
وی ضمن توصیه به رانندگان برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و احتیاط لازم هنگام تردد از آنها خواست تا قوانینی مانند؛ رعایت سرعت مطمئنه، حرکت بین خطوط و عدم استفاده از تلفن همراه را در نظر داشته باشند.
وی همچنین از رانندگان خواست تا بیشتر از مسیر های آزادراه ها و بزرگراه ها استفاده کنند و به خاطر کوتاهی مسیر از جاده های دو طرفه که خطرات را دوچندان می کند استفاده نکنند.
رییس پلیس راه قم تاکید کرد: بستن کمربندی ایمنی برای سرنشینان جلو و عقب خودروها الزامی است.
وی از تلاش ها و فعالیت های نیروهای پلیس درسطح جاده ها سپاسگزاری کرد و گفت: نیروهای پلیس به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مردم هستند.
جمشیدی راد اعلام کرد: رانندگان برای کسب اطلاع از وضعیت راه های کشور می توانند با تلفن 141 و یا تلفن 88255555 با پیش شماره 021 در تهران تماس بگیرند. ک/3
7406 / 550/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن