تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814742112




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده از تجهیزات نوین اطلاعاتی در مدارس به فرهنگ سازی نیاز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استفاده از تجهیزات نوین اطلاعاتی در مدارس به فرهنگ سازی نیاز دارد تویسرکان- ایرنا- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: استفاده از تجهیزات اطلاعاتی و رایانه ای نوین برای دانش آموزان در مدارس به فرهنگ سازی گسترده و عمیق نیاز دارد.


ˈحسن مظاهریˈ روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تجهیزات رایانه ای و فن آوری های نوین ارتباطی مانند اینترنت به خودی خود تهدید نیست اما برای استفاده مفید و سازنده از آنها در جامعه به فرهنگ سازی و جهت دهی صحیح نیاز است.
وی بیان کرد: اگر سطح فرهنگی دانش آموزان در مدارس به حدی برسد که از این گونه فن آوری ها استفاده های مطلوب آموزشی و فرهنگی به عمل آید، استفاده از این ابزار مشکل آفرین نیست.
مظاهری تصریح کرد: اگر وجود این گونه ابزار ارتباطی و اطلاعاتی موجب اختلال در روند آموزش، نظم و بروز ناهنجاری های فرهنگی در میان دانش آموزان شود ،بی شک استفاده از آنها آسیب رسان خواهد بود.
وی با تاکید بر اینکه برای جهت دهی مفید و سازنده در این زمینه به فرهنگ سازی کارشناسانه و دقیق نیاز داریم افزود: نباید فراموش کنیم که مهمترین رسالت آموزش و پرورش ترویج فضیلت و مبانی سازنده آموزشی، فرهنگی و دینی در قالب دو مقوله آموزش و پرورش است.
مظاهری اظهار داشت: همه آئین ها، مسابقات مختلف و نشست های مختلف فرهنگی و مناسبتی با این هدف در مدارس به مرحله اجرا در می آیند.
وی همچنین با اشاره به لزوم نگاه عادلانه آموزشی و پرورشی به دانش آموزان همه مناطق استان گفت: بخش هایی که به طور مستمر از فعالیت های ویژه و اثر گذار فرهنگی و آموزشی برخوردارند مورد تقویت و حمایت قرار می گیرند.
7531/575
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن