تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شمار قطره هاى آبها و ستارگان آسمان و ذرات گردوغبار پراكنده در هوا وحركت مورچه برسنگ ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815331514




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استان بوشهر تاکنون بدون حادثه رانندگی بوده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استان بوشهر تاکنون بدون حادثه رانندگی بوده است بوشهر- ایرنا- رییس پلیش راهور استان بوشهر گفت: از شروع سفرهای نوروزی از 27 اسفند با تلاش پلیس راهور ترافیک در شهرها روان است و تاکنون هیچ حادثه رانندگی رخ نداده است.


به گزارش ایرنا، فتح الله بحرینی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: موج نخست سفرهای نوروزی به استان بوشهرآغازو بیشترین ترافیک در شهرهای بوشهر، برازجان، گناوه و دیلم است.
وی با بیان اینکه طرح ترافیکی نوروزی در استان بوشهر تا 17 فروردین ادامه دارد خاطرنشان کرد: برای ارایه خدمات مطلوب از تمامی امکانات ترافیکی استفاده شده تا رانندگان با خیالی آسوده به گشت و گذار بپردازند.
بحرینی گفت: برای جلوگیری ازهرگونه حادثه ترافیکی امکانات لازم مهیا شده بگونه ای که غیر از گشت های پلیسی امسال بیش از 32 هزار دانش آموز در استان در پارک های ترافیک و مدرسه ترافیک قوانین راهنمایی و رانندگی را فراگرفته اند که 50 نفرازآنان در اجرای طرح همیار پلیس در استان در تعطیلات نوروزبا پلیس راهور همکاری دارند.
وی با بیان اینکه تاکنون هیچ حادثه رانندگی در شهرها و معابر گزارش نشده است افزود: توصیه می شود رانندگان بیشتر از دو ساعت رانندگی نکنند و در مواقع خستگی از ادامه رانندگی خوددداری و به استراحت بپردازند.
629
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن