تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820989211




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مانور روز بدون حادثه در استان فارس برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ اسفند ۱۳۹۲ (۱۶:۴۳ب.ظ)
مانور روز بدون حادثه در استان فارس برگزار شد همزمان با تمامي كشور، مانور روز بدون حادثه در استان فارس نيز برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج و به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان فارس، اين مانور با حضور بيش از 20 گروه كنترل نامحسوس ترافيكي متشكل از راه و شهرسازي فارس، نيروهاي پليس راه انتظامي شمال و جنوب استان، مديريت بحران استانداري، اداره هاي كل حمل و نقل و پايانه ها و حضور چشمگير مراكز امداد رساني از جمله اورژانس، هلال احمر، پزشكي قانوني و سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري شيراز برگزار شد.
در اين مانور تمهيداتي از قبيل كنترل، هدايت و ايمني ترافيك، نصب بنر و پوستر ترافيكي، استقرار ماشين آلات و گشتهاي ثابت و سيار راهداري در ورودي و خروجي شهرها انديشيده شده است.
از ديگر برنامه ها مي توان به: جمع آوري دست فروشان حاشيه راهها، گشت كنترل نامحسوس با پليس، روشن كردن مشعل و نصب بنر در نقاط پرحادثه و تنظيف محورها اشاره كرد.
لازم به ذكر است، مانور روز بدون حادثه با هدف آگاه‌سازي مردم در مقوله تصادفات جاده‌اي، حساس شدن به مسائل ايمني و ترافيكي و توان دستگاه‌هاي امدادرسان و ايجاد تعامل ما بين دستگاه‌هاي اجرايي برگزار مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن