تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815316104




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ازدواج مهم‌ترین رابطه یک فرد در طول زندگی‌اش است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: چگونه نیمه گمشده‌ی خود را پیدا کنیم؟
ازدواج مهم‌ترین رابطه یک فرد در طول زندگی‌اش است
ازدواج یعنی اینکه زندگیتان را به فرد دیگری بدهید و دو نفر یکی شوید.
به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، قرائی مقدم در خصوص آشنایی قبل از ازدواج گفت: تصمیم به امر ازدواج باید قبل از وارد عمل شدن خیلی خوب بررسی شود زیرا وقتی ازدواج صورت گرفت تنها راه خروج از آن مرگ یا طلاق است و هر دوی آن‌ها تصمیمات بسیار سختی است که زخم‌های بدی را بر جای می‌گذارد واین زخم‌ها به طرز وحشتناکی زندگی افراد را تغییر می‌دهند.

وی افزود: یک ازدواج با شناخت کامل زوجین از یکدیگر حاصل می‌شود و می‌توان گفت: آشنایی قبل از ازدواج خواه ناخواه وجود دارد اما مسئله اصلی حدود و دامنه‌ی آن، هدف وتاثیر آن در زندگی زوجین است و اگر خانواده‌ها از آشنایی پیش از ازدواج فرزندان خود بی‌اطلاع باشند ممکن است افرادی سودجو به اسم آشنایی برای ازدواج از آن‌ها سوء استفاده کنند و حتی زندگی آینده آن‌ها را با مشکل مواجه کنند.

دکتر قرائی مقدم تصریح کرد: آشنایی باید در محیطی امن وبا حضور یکی از اعضای خانواده و در قالب جلسات آشنایی انجام شود دو طرف باید در این جلسات نیازها و خواسته‌های خود را عنوان کنند تا ببینند می‌توانند با هم زندگی مشترک داشته باشند و نیازهای یکدیگر را برطرف کنند یا نه؟
وی در پایان خاطرنشان کرد: آشنایی قبل از ازدواج یک ضرورت است که باید اتفاق بیفتد اولین گام شناخت، شناختی که بر مبنای تصمیم‌گیری باشد.

وی اضافه کرد:زوجین باید به صورت حضوری با یکدیگر صحبت کنند و صداقت در ازدواج شرط اول یک زندگی محکم و استمرار است.

وی یادآوری کرد: زوجین از تحقیق غافل نشوند تحقیق در شخصیت و رفتار زوجین مهم است وقتی قرار است انتخاب درستی انجام دهیم باید نسبت به یک سری موضوعات آگاهی پیدا کنیم.

انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن