تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم همانا نمازگزار هنگام نماز با پروردگار بزرگ و بلند مرتبه اش مناجات مى كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814879642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح آرامش بهاری در 199 امامزاده گیلان آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
طرح آرامش بهاری در 199 امامزاده گیلان آغاز شد
خطه سرسبز گیلان از امروز با اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در 199بقعه متبرکه آغوش خود را بر روی زائران و مسافران نوروزی گشود.
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران محمد قاسم پور ، معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان گیلان با اشاره به آغاز اجرای طرح آرامش بهاری در در خطه سرسبز شمال گفت : طرح آرامش بهاری از 28 اسفند در سطح بقاع و اماکن متبرکه گیلان و در 199 بقعه متبرکه استان آغاز شده است و تا 15 فروردین 93 ادامه خواهد داشت .

وی افزود: مراسم تحویل سال نو در جوار امامزادگان ، یکی از برنامه‌های شاخص طرح آرامش بهاری است که در50 بقعه شاخص استان گیلان به صورت ویژه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای طرح آرامش بهاری ، برنامه های مختلفی از جمله خیمه‌های معرفت در نظر گرفته شده است ، افزود : به همین منظور 19 خیمه معرفت در گیلان برپا شده است.
به گفته معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان گیلان در هر خیمه معرفت ، موضوعات گوناگونی با عنوان غرفه‌های کودک ، نقاشی مذهبی ، مشاوره خانواده و پاسخگویی به مسائل شرعی و روخوانی قرآن تدارک دیده شده است.

قاسم پور ، روحانیون اعزامی از قم به گیلان در طرح آرامش بهاری 93 را 30 نفر اعلام کرد و گفت : 150 روحانی بومی نیز در بقاع متبرکه گیلان مستقر شده و به عنوان امام جماعت و روحانی مستقر در برگزاری طرح آرامش بهاری همکاری می‌کنند.


انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن