تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819657857




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره برداری از زیرگذر عیدی دولت یازدهم به مردم گچساران


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بهره برداری از زیرگذر عیدی دولت یازدهم به مردم گچساران یاسوج - ایرنا - بهره برداری از طرح زیرگذر گچساران به عنوان بزرگترین پروژه عام المنفعه وزارت نفت در حوزه شهری کهگیلویه و بویراحمد عیدی ارزشمندی از سوی دولت یازدهم به مردم دوگنبدان است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، طرح زیرگذر گچساران گرچه به دلیل وجود برخی مشکلات شامل فراهم نبودن بستر کار و تامین نشدن اعتبار به کندی پیش می رفت و به طور کامل متوقت شده بود ولی در دولت یازدهم با اختصاص اعتبار این پروژه جان تازه گرفت.
***تامین اعتبار شتاب بخشی به زیرگذر گچساران***
با وجود آنکه اجرای طرح زیرگذر گچساران در سال 91 به دلیل تخصیص نیافتن اعتبار به طور کلی متوقف شد ولی با پیگیری های مجدانه و پربازتاب غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ،حمایت های شرکت بهره برداری نفت و گاز و مسوولان اجرایی کهگیلویه وبویراحمد و تخصیص اعتبارات لازم مشکلات این طرح برطرف شد.
گرچه بسترسازی و جذب اعتبار لازم برای شتاب بخشی به این طرح برای غلامرضا تاجگردون حاشیه هایی نیز به دنبال داشت ولی اینک ثمره این تلاش های مجدانه وی و دیگر مسوولان اجرایی وذی ربط به بار نشسته است.
پشتوانه پیمانکار به اجرای طرح کمک کرد
با وجود جاری شدن چشمه ها در فرآیند اجرای طرح و باتلاقی شدن محیط کار در زیرگذر توانمندی پیمانکار با طرح بسیج امکانات، تلاش شبانه روزی و هزینه مضاعف موجب شد تا زیرگذر گچساران در نوروز 93 به بهره برداری برسد و لبخند رضایت را بر چهره مردم بنشاند.
بخشی از کارزیرگذر به صورت شبانه روزی و تلاش مضاعف اجرا شد.

***شتاب بخشی به کنارگذر***
واگذاری طرح ساماندهی کنارگذر در دو ضلع شرقی و غربی زیرگذر به شهرداری گچساران و تلاش مجموعه شهرداری برای زیرسازی، آسفالت و زیباسازی طرح در فرصتی کوتاه موجب خوشحالی مردم این شهر شد.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح تقاطع غیرهمسطح شهر دوگنبدان به طول یک هزار و 100 مترمربع و با 155 میلیارد ریال اعتبار از بودجه اعتبارات مناطق نفتخیز اجرا شده است.
غلامرضا تاجگردون افزود: این طرح نقش مهمی در روان سازی ترافیک شهر صنعتی دوگنبدان دارد.
مدیر اجرایی طرح تقاطع غیرهمسطح شهر دوگنبدان نیز با اشاره به آغاز عملیات اجرایی این طرح در سال 90، وجود عوامل پیش بینی نشده حین عملیات اجرایی را مهمترین دلیل تاخیر در بهره برداری از آن اعلام کرد.
نصرالله خادمی گفت: تامین اعتبار نشدن بموقع، وجود شبکه فیبر نوری، تاسیسات شرکت های خدمات رسان و آب در زیرگذر از مهمترین عوامل کندی اجرای طرح زیرگذر دوگنبدان بوده است.
وی افزود: بر اساس طرح مطالعاتی انجام شده پیش بینی وجود آب در عمق بیش از 9 متری زمین محل اجرای زیرگذر گچساران برآورد شده بود در حالی که حین انجام عملیات اجرایی در عمق سه متری زمین به آب رسیدیم.
شهردار دوگنبدان نیز گفت: برای استفاده بهینه و زیباسازی مرکز شهر دوگنبدان طرح مبلمان شهری در سقف آن اجرا شد.
اردلان زینل زاده افزود: در این طرح که در دو ضلع شرقی و غربی زیرگذر به مساحت سه هزار مترمربع اجرا شده روشنایی، فضای سبز، پیادروسازی و آب نما اجرا شده است.
وی اعتبار اجرای طرح زیباسازی سقف زیرگذر شهر دوگنبدان را سه میلیارد ریال برآورد کرد.
اینک مردم دوگنبدان اگرچه حق بیشتری از خدمات دارند اما قدردان تلاشهای بی وقفه مدیران اجرایی، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی وشرکت بهره برداری نفت وگاز هستند و بر بهره مندی بیش از پیش از طرحهای عام المنفعه از سوی شرکت نفت وگار گچساران تاکید دارند.
671/7533
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن