تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه امساك از خوردن وآشاميدن نيست بلكه روزه،خوددارى ازتمامى چيزهايى است كه خداوندسبحان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814800449




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقویت همکاری های پلیس و سازمانهای دولتی به پیشگیری از جرم می انجامد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تقویت همکاری های پلیس و سازمانهای دولتی به پیشگیری از جرم می انجامد ساری - ایرنا - رییس پلیس آگاهی نیروی انتظامی کشور (ناجا) یکی از رویکردهای نیروی انتظامی در سال آینده را تقویت همکاری با سازمانهای دولتی دانست و گفت: تعامل و همکاری بیشتر سازمانها و ارگانهای دولتی با پلیس می تواند نقش تعیین کننده ایی در پیشگیری از وقوع جرم و کشف جرایم داشته باشد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار ˈسید حسن بتولیˈ عصر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در ساری افزود: از سال آینده نیروی انتظامی در راستای ارائه برنامه های مدون برای پیشگیری از وقوع جرم در جامعه ، قرار است جلسات و نشست های مختلفی با سازمان ها و ارگانهای دولتی برای افزایش همکاری ها و تعامل بیشتر برگزار کند.
وی با اشاره به اینکه تعامل مردم و سازمانها و ارگانهای دولتی با پلیس در انجام ماموریت های ذاتی ناجا موفقیت آمیز بوده است، اظهارداشت: بیش از 90 درصد کشفیات پلیس در زمینه های قتل، سرقت و دیگر ناهنجاریها با مشارکت و همکاری مردم با پلیس محقق شده است .
وی شعار سال جدید نیروی انتظامی را امنیت، سلامت و نشاط در سایه نظم و قانون دانست و بیان داشت: اگر امنیت حاصل شود به طور قطع جامعه ای سالم و با انضباط خواهیم داشت و شاهد ناهنجاری اجتماعی در جامعه نخواهیم بود.
رییس پلیس آگاهی نیروی انتظامی کشور (ناجا) با بیان اینکه در سالجاری شاهد کاهش وقوع جرم در جامعه بوده ایم ، ادامه داد: در حال حاضر نرخ قتل در ایران 2:6 است در حالیکه در آمریکا نرخ قتل 15 دهم است.
سردار بتولی افزود: در حال حاضر 90 درصد جرایم در ایران نظیر قتل و سرقت توسط ماموران آگاهی نیروی انتظامی کشف می شود و این امر مهم جای شکرگزاری دارد.
وی یکی از علل اصلی سرقت و قتل در جامعه را فقر مالی ، بیکاری ، اعتیاد افراد به مواد مخدر و لاابالی گری افراد عنوان کرد و گفت: برای رفع این معضلات نیاز به آموزش همگانی و کارهای فرهنگی بیشتر در جامعه است .
وی کاهش وقوع سرقت در اسفند ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال 91 را حدود پنج درصد اعلام کرد و بیان داشت: ما رشد خوبی در کشف سرقت در جامعه داشته ایم .
وی برقراری نظم و امنیت در جامعه را یکی از وظایف مهم پلیس دانست و گفت: پلیس برای تحقق این امر مهم از هیچ کوششی دریغ نمی کند.ک/2
609/402
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن