تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819202015




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحقق نظم و امنیت در سایه همکاری پلیس با ادارات دولتی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان سدار صالحی مطرح کرد:
تحقق نظم و امنیت در سایه همکاری پلیس با ادارات دولتی
زنجان -خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: نظم و امنیت در سایه همکاری و تعامل گسترده سازمان‌های دولتی، مردم و پلیس محقق می‌شود.



به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علیرضا صالحی ظهر پنشحبنه در همایش رابطین مراکز دولتی استان زنجان، با اشاره به تعداد ماموریت‌های پلیس اظهار داشت: به دلیل وسیع بودن ماموریت پلیس همکاری و وفاق دستگاه‌ها با پلیس باعث می‌شود که خدمت مطلوبی به مردم کشورمان ارائه شود.

وی تصریح کرد: نظم و امنیت در سایه همکاری و تعامل گسترده سازمان‌های دولتی، مردم و پلیس محقق می‌شود.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه امروز علم ارتباطات در صدر علوم جهان قرار دارد، گفت: سازمانی موفق است که بتواند در راستای پیشبرد اهداف خود تعامل مثبت و سازنده‌ای با سایر نهادها و ارگان‌ها برقرار کند.

سردار صالحی، با اشاره به اینکه امروز رویکرد پلیس از موضع اقتدارگرایانه به موضع اجتماعی و مردم مدارانه تغییر کرده است گفت: همراهی سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها با پلیس می‌تواند زمینه موفقیت در راستای رسیدن به امنیت مطلوب هموار سازد. وی، هدف اصلی از برگزاری این همایش را توسعه و تعمیق نیروی انتظامی و سایر سازمان‌های دولتی برای بهره‌برداری از استعدادها و ظرفیت‌های طرفین برای کنترل و غلبه بر جرایم و آسیب‌های اجتماعی دانست.

فرماندهی انتظامی استان زنجان، با بیان اینکه در برقراری امنیت اجتماعی باید همگی دست به دست هم داده و تلاش خوبی داشته باشیم، خاطر نشان کرد: پلیس از همکاری ادارات دولتی در راستای ماموریت‌های انتظامی استقبال کرده و دست همکاری به سوی آنها دراز می‌کند.

در ادامه این همایش مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، با اشاره به اقدامات ماموران انتظامی استان زنجان اظهار داشت: پلیس در جامعه نماد نظم و امنیت است.

حجت‌الاسلام اذن الله خدایی ادامه داد: ایجاد امنیت یک سرمایه است و می‌طلبد پلیس و سایر ادارات دولتی دست اندرکار در کنار یکدیگر در این عرصه حضور فعال داشته باشند.

وی یادآور شد: باید با دست به دست هم دادن و همکاری یکدیگر و جلوگیری از موازی کاری برای پیشگیری از پیامدهای آسیب‌های اجتماعی از ظرفیت‌های موجود به نحو احسن استفاده شود.

گفتنی است در پایان این مراسم از سازمان‌ها و ارگان‌هایی که در سال‌جاری همکاری مطلوبی با نیروی انتظامی داشته‌اند با اهدا لوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد.


۱۳۹۲/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن