تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى‏خواهد خداوند او را از زبانيه (فرشتگان عذاب) نوزده‏گانه برهاند، بسم الل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815553747




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای تحقق اهداف بهداشتی همکاری همه مردم ضرورت دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

برای تحقق اهداف بهداشتی همکاری همه مردم ضرورت دارد سرپل ذهاب - قصرشیرین- ایرنا - فرماندار سرپل ذهاب گفت: برای محقق شدن اهداف بهداشتی، درمانی تلاش و همکاری همه جانبه در سطح جامعه و بین گروه های مختلف مردم ضرورت دارد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈمیرزا مراد پیروˈ روز شنبه در جلسه کارگروه سلامت و امنیت مواد غذایی ویژه طرح بسیج سلامت نوروزی افزود: یکی از وظایف اصلی نظام اسلامی تامین رفاه مردم است، متولیان و خدمتگذاران نظام این تکلیف و وظیفه را در این بخش بخویی انجام داده اند و زمینه ساز ارتقای سطح بهداشت و سلامت بخصوص در شهرستان سرپل ذهاب شده اند.
پیرو، کنترل بموقع و نظارت دقیق در بخش های مختلف شهرستان را لازم و ضروری دانست و گفت: حفظ سلامت و بهداشت جامعه از وظایف اصلی شبکه بهداشت و درمان است و نباید در این راستا مصلحت جامعه را فدای مصلحت فرد یا شخص خاصی کرد.
وی در ادامه پیشگیری را در عرصه های مختلف مهم تر از درمان دانست و اظهار کرد: گاهی اوقات درمان هزینه بر و بی نتیجه است و صدمات جبران ناپذیری را به جامعه وارد می کند.
فرماندار سرپل ذهاب همچنین با اشاره به اجرای طرح بسیج سلامت در ایام نوروز گفت: همه ساله از یکم اسفند تا 15 فروردین ماه طرحی به نام بسیج سلامت در کشور اجرا می شود، امسال نیز در راستای بهتر انجام شدن این طرح برنامه ریزی مناسبی در سطح شهرستان انجام شده است.
وی از مهمترین اهداف اجرای طرح سلامت نوروزی را کنترل بهداشت شهر و روستا، تنظیف پایانه های مسافربری و آژانس ها، نظافت و بهداشت بوستان ها، نظارت بر شیرینی پزی و اغذیه فروشی ها، کنترل بهداشت و کیفیت نان، مبارزه با حیوانات ولگرد و حیوانات موذی در شهر و روستاها و کنترل بهداشت سالن های غذاخوری و اغذیه فروشی ها بیان کرد.
ˈ امید قادریˈ مسوول شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب نیز مهمترین اقدامات این اداره را در دو ماه گذشته 25 نمونه برداری از نان برای آزمایش های جوش شیرین، دو نمونه برداری از شیر مدارس، بازدید از کارگاه های قنادی شهرستان، 9 هزار و 709 مورد کلرسنجی از آب شرب و انجام 18 مورد آزمایشات باکتریولوژیکی آب شهری و روستایی بیان کرد.
نظافت مستمر بوستان ها و تفرج گاه ها، تامین آب شرب سالم و بهداشتی برای بوستان ها، نصب تابلوهای هشدار دهنده، نظافت و مرمت توالت ها و سرویس های بهداشتی، تامین سلامت میهمانان نوروزی در محل اسکان، پیشگیری از فعالیت دستفروشان دوره گرد، نظارت عالی دادگستری و همکاری نیروی انتظامی با مرکز بهداشت و پلمب مغازه خاطیان در کوتاه ترین زمان از مهمترین مصوبه های این جلسه بود.ک/2
7399/567/1234
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن