تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820550926




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکریم خانواده شهدا وظیفه ذاتی مسوولان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تکریم خانواده شهدا وظیفه ذاتی مسوولان است ورامین- ایرنا – سرپرست فرمانداری قرچک گفت: تکریم خانواده شهدا جزو وظایف ذاتی مسوولان نظام است و همه افراد باید نسبت به این مهم اهتمام داشته باشند.


علی صادقی روز چهارشنبه در دیدار با خانواده شهیدان اصفهانی، کامرانی و زینالی افزود: مسوولین وظیفه دارند ضمن سرکشی به خانواده معظم شهدا ، از نصایح و نظرات آنان در جهت خدمت رسانی بیشتر به شهروندان بهره ببرند.
وی گفت: شهدا، جانبازان و ایثارگران برای ایران اسلامی عزت، سربلندی و استقلال به ارمغان آوردند و پاسداشت خون آنان و حفظ و تقویت آرمان های آنان یک تکلیف همگانی محسوب می شود.
وی اظهار داشت: پدران و مادران شهدا با تربیت فرزندان رشید و مؤمن و تشویق و اعزام آنان به حضور در حماسه تاریخی هشت سال دفاع مقدس از آرمانهای اسلام و انقلاب و ولایت فقیه دفاع کردند.
وی تأکید کرد :مسوولین می باید رسیدگی به امور مربوط به خانواده معظم شهدا را در اولویت برنامه های خود قرار دهند و با سرکشی مستمر از آنها مشکلات آنان را رصد نموده و نسبت به رفع آنها اقدام نمایند.
وی حضور در بین خانواده شهدا را مایه خیر و برکت سال جدید اعلام کرد و از همه افراد خواست تا سال جدید را با نام و یاد شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس آغاز نمایند.
تهرام564/7254
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن