تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820059560




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بکارگیری خودرو آبی خاکی آرگو در طرح امداد و نجات نوروزی اردبیل


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > اردبیل غیبی تاکید کرد؛
بکارگیری خودرو آبی خاکی "آرگو" در طرح امداد و نجات نوروزی اردبیل
اردبیل - خبرگزاری مهر: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در اجرای طرح امداد و نجات نوروزی سال 93، برای اولین بار در این استان از خودرو امدادی آبی خاکی "آرگو" استفاده خواهد شد.



به گزارش خبرنگار مهر، بهرام غیبی عصر چهارشنبه در جلسه هماهنگی طرح­های امداد و نجات و ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در اردبیل افزود: این خودرو در راستای ارتقاء توان عملیاتی و افزایش سرعت در امدادرسانی بکار گرفته می شود. وی با بیان اینکه این خودرو اخیرا در راستای افزایش تجهیزات این سازمان به اردبیل واگذار شده است، ادامه داد: امسال 21 دستگاه آمبولانس، 12 دستگاه خودروی ست نجات و امدادی و... برای اجرای طرح نوروزی بکار گرفته می شود. مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به استقرار بیش از 460 نفر نجاتگر متخصص و آموزش ديده در 20 پایگاه هلال احمر به صورت ثابت، موقت و سیار در محورهای اردبیل تاکید کرد که هم اکنون تمام محورهای ارتباطی استان زیر پوشش نیروهای امدادی است. وی راه اردبیل - کوثر، اردبیل - سراب، اردبیل - مغان، سه راهی سرچم، سه راهی فخر آباد، سه راهی سربند، سه راهی جعفر آباد، گردنه اسالم و لنگان و... را از جمله محورهای مهم دارای پایگاه های امدادی برشمرد. غیبی همچنین از بکارگیری 270 نیروی داوطلب در 14 پست راهنمای مسافران نوروزی در استان خبر داد و یادآور شد: طرح ملی امداد و نجات نوروزی با همکاری مرکز فوریت­های پزشکی، راه و ترابری، نیروی انتظامی تا پایان 15 فروردین ماه سال 93 ادامه خواهد یافت. وی در مـورد اهـداف و ضـرورت اجـرای ایـن طرح تصریح کرد: ایجاد اطمینان خاطر و تامین امنیت فکری برای گردشگران، ایمن سازی جاده­ها و کمک به مسافران و رانندگان حادثه دیده از اهداف عمده این طرح است. این مسئول بر عملکرد صحیح و سریع نیروها در اجرای طرح­های نوروزی تاکید کرد و بیان داشت: حضور پررنگ همراه با نشاط و شادابی اعضای داوطلب در طرح­های نوروزی باعث تکریم میهمانان نوروزی به استان خواهد شد.


۱۳۹۲/۱۲/۲۸ - ۱۸:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن