تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818887436




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح مشترک امداد نوروزی ایران خودرو وسایپا


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

طرح مشترک امداد نوروزی ایران خودرو وسایپا تهران - ایرنا - گروه های خودروسازی ایران خودرو و سایپا طرح مشترک ویژه امداد نوروزی را برای نوروز 1393 اجرا می کنند.


این طرح که شامل گسترده ترین ناوگان امداد رسانی شبانه روزی در سراسر کشور است از 25 اسفند ماه جاری تا 17 فروردین ماه 1393 به اجرا درمی آید .
مدیرعامل امداد خوردو سایپا درمراسم افتتاح این طرح گفت: امسال با بهره گیری از امکانات موجود خدمت امدادی مشترک را به مشتریان ارایه می کنیم .
احمد کرفی با بیان این که حدود 90درصد محصولات سواری کشور متعلق به شرکت های خودروسازی ایران خودرو و سایپا است، گفت: در این خدمت مشترک دو شرکت نسبت به ارایه خدمات امدادی به مشتریان هم پوشانی دارند .
وی سپس با اشاره به اجرای طرح ملی امداد رسانی نوروزی گفت: سه شرکت امدادی ایران خودرو ،سایپا و امداد خودرو کانون جهانگردان که عضو کمیته تنظیم ترافیکی کشور هستند در این طرح ملی حضور دارند .
کرفی تصریح کرد: در طرح خدمت عمومی مشترک خدمت امدادی را به کد شاسی خودرو محدود نکردیم و کد ملی را محور قرار دادیم تا مشتری هر نوع خودرو که دارد از خدمت استاندارد بهره گیرد .
اقتصام(3) **1574 **1561
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن