تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خشم از شيطان و شيطان از آتش آفريده شده است و آتش با آب خاموش مى شود، پس هرگاه يكى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820139379




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشکیل اتاق فکر برای تحقق اقتصاد مقاومتی ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تشکیل اتاق فکر برای تحقق اقتصاد مقاومتی ضروری است تبریز - ایرنا - رییس شورای مرکزی جامعه اسلامی کارگران استان آذربایجان شرقی بر ضرورت تشکیل اتاق فکر برای تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.


جواد ششگلانی در جمع مدیران صنعتی و کارگران استان اظهار کرد: زمانی که ایمان با صداقت همراه نباشد، نمی تواند انسان را به کمال مطلوب برساند.
وی رابطه ایمان و صداقت را ناگسستنی دانست و گفت: یکی از مهمترین ویژگی های اهل یقین، صدق است و بدون شک، ایمان و اعتقاد به خداوند و معاد نیز اگر با صدق همراه نباشد، باوری پوچ است.
ششگلانی به اقتصاد مقاومتی و توصیه های رهبری در این رابطه اشاره کرد و افزود: درک مسایل روز، یکی از مهمترین ویژگی‎ های مومن است و امروز اقتصاد مقاومتی یکی از مهمترین ضروریات جامعه اسلامی است.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی ضروری است همه وارد میدان شوند و با کمک به دولت و تقویت بخش خصوصی گام مهمی در این راستا بردارند.
ششگلانی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی باید به گفتمان حاکم در کشور تبدیل شود، اظهارکرد: اقتصاد مقاومتی دشمن‎شکن است و می ‎تواند توطئه های دشمن را خنثی کند.
وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی نقشه راه آینده کشور است، افزود: به یقین مطرح کردن این بحث مهم و در این شرایط کشور از طرف رهبر معظم انقلاب برای توجه دادن مردم به تولیدات داخلی و قطع ارتباط با بیگانگان است.
ششگلانی تشکیل اتاق فکر برای برنامه ‎ریزی مناسب را از نیازهای امروز اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: تعیین راهکارهای عملیاتی برای تحقق این امر، باید در اولویت برنامه‎های استان قرار گیرد.
وی سلامت اداری، مبارزه با مفاسد اقتصادی و نظارت قوی بر دستگاه‎های اجرایی را از نیازهای امروز تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و خاطرنشان کرد: باید از فرامین ولی امر مسلمین حمایت کنیم تا کشوری پویا در همه امور داشته باشیم.
587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن