تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز كليد همه خوبی هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821253428




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک مصاحبه، یک بیانیه-ابراز تاسف استاندار کردستان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یک مصاحبه، یک بیانیه-ابراز تاسف استاندار کردستان سنندج - ایرنا - روابط عمومی استانداری کردستان با صدور بیانیه ای اعلام کرد: اظهار نظر استاندار کردستان درخصوص انتخابات 84 موضع گیری یا پاسخگویی وی به نظرات آیت الله هاشمی رفسنجانی نبوده است و مرتبط کردن آن با مواضع ایشان چیزی جز بهره برداری نادرست برای اهداف شخصی یا حزبی نیست.


به گزارش ایرنا، در این بیانیه که نسخه ای از آن روز چهارشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، با اشاره به اینکه اخلاق رسانه ای مقوله ای است که گردانندگان امور رسانه ها باید بر اساس اصول پذیرفته شده انسانی و فطرت درونی و وظیفه حرفه ای خود به رعایت آن پایبند باشند، آمده است: بدون اجرای این اصول، حرکت رسانه در مسیر ثواب که موجد خیر و صلاح جامعه است، امکانپذیر نخواهد بود.
این بیانیه می افزاید: انعکاس خبری که منطبق با واقعیت نباشد علاوه بر ایجاد رسوب فکری در ذهن مخاطب، اصل امانت داری رسانه و صداقت گردانندگان آن را خدشه دار خواهد کرد.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: در روزهای اخیر یکی از خبرگزاری ها، از قول عبدالمحمد زاهدی استاندار کردستان مطلبی تحت عنوان ˈاستانداران اصلاح طلب سال 84 کار را رها نکرده بودند/باید پذیرفت که رای مردم با احمدی نژاد بودˈ منعکس کرده است که در کنار انعکاس نظر استاندار کردستان در ارتباط با نحوه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال 84، مطالبی را بازگو کرده بود که هیچگونه ارتباطی با اصل موضوع مورد اشاره نداشت!
در بیانیه روابط عمومی استانداری کردستان با اشاره به اینکه در خوشبینانه ترین حالت، انعکاس این خبر استفاده سوء از یک اظهار نظر روشن بود، آمده است: نظر استاندار کردستان در این خصوص موضع گیری یا پاسخگویی به نظرات آیت الله هاشمی رفسنجانی نبوده است و مرتبط کردن این اظهارات به مواضع ایشان چیزی جز بهره برداری نادرست به جهت اهداف شخصی یا حزبی نمی باشد.
در پایان این بیانیه آمده است: خبرنگار این خبرگزاری بدون نام بردن از آیت الله هاشمی رفسنجانی در ارتباط با انتخابات سال 84 از عبدالمحمد استاندار کردستان سوال کرده و وی نیز پاسخ داده است و این در حالی است که استاندار کردستان هیچ اطلاعی از فرمایشات آیت الله هاشمی رفسنجانی نداشته و ندارد.ک/1
570/533
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن