تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند مى‏فرمايد: بنده من با هيچ كارى پسنديده‏تر از انجام آن چه كه بر او فرض كردم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815400464




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تدابیر لازم برای ارتقای امنیت مرزهای کشور اندیشیده شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سردار رادان : تدابیر لازم برای ارتقای امنیت مرزهای کشور اندیشیده شده است کرج- ایرنا- جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت : تدابیر لازم برای پاسداری و ارتقای امنیت مرزهای کشور اندیشیده شده است.


به گزارش ایرنا / سردار ˈاحمد رضا رادان ˈ روز چهارشنبه درحاشیه آیین رونمایی از دوربین های نظارتی و کنترل سرعت در جاده کرج - چالوس دراستان البرز افزود: برای سال آینده پلیس با سه رویکرد مهم دربخش های مختلف عمل می کند که یکی ازآنها ارتقای امنیت و پاسداری و نگهبانی ازمرزهای کشوراست.
وی ادامه داد: رویکرد دیگر پلیس توجه به بخش پیشگیری از جرایم به ویژه سرقت است که دراین زمینه آموزش های عمومی در اولویت قرار دارد.
جانشین فرماندهی ناجا گفت: رویکرد سوم توجه به کنترل و نظارت بر امر رانندگی است که پلیس در این بخش با رانندگان متخلف و حادثه ساز به شدت برخورد قانونی می کند.
رادان در بخش دیگری از سخنانش به حوادث چهارشنبه آخرسال در کشوراشاره کرد و گفت : امسال میزان سوانح و حوادث این آیین نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش چشمگیری داشت.
وی بیان کرد: ارایه آموزش های پیشگیرانه در محله ها و مناطق مختلف شهری و روستایی کشور در کاهش حوادث این مراسم تاثیر گذار بود.
وی افزود: آیین چهارشنبه آخر سال ، امسال با مرگ دو جوان درشهرستان نظرآباد و یک کودک در تهران همراه بود که امیدواریم این حوادث تلخ درسال های آینده تکرار نشود.
سردار رادان بدون ارائه آمار دستگیرشدگان شب گذشته در کشورگفت: پلیس با افرادی که
آسایش و امنیت مردم را به مخاطره می اندازند برخورد قانونی می کند.
*** تلفات جانی درجاده های کشور باید کاهش یابد
جانشین فرماندهی انتظامی کشور اظهار کرد: به رغم اینکه تلفات جانی حوادث رانندگی از 28هزارنفر درسالهای گذشته به 18 هزارنفر در سال جاری رسید اما تلاش بر این است که آمارها به کمترین میزان برسد.
رادان افزود: با توجه به اینکه هر ساله تعداد خودروها در کشور رو به افزایش است قطعا سوانح رانندگی هم بیشترمی شود اما با کنترل و نظارت پلیس راهور و ارایه آموزش های لازم به رانندگان میزان حوادث سیرنزولی دارد.
وی گفت: در زمان حاضر طبق آمار 96 درصد از رانندگان کشور قوانین راهنمایی ورانندگی را رعایت کرده و تنها چهاردرصد به این مسایل کم توجهی می کنند.ک/2
7413/ 691
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن