تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 13 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

طراحی سایت تهران سایت

اجاره سند در شیراز

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

صمغ های دارویی

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1800144930




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نهادینه شدن آموزه های قرآنی کلیددستیابی به اهداف سبک زندگی صحیح است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نهادینه شدن آموزه های قرآنی کلیددستیابی به اهداف سبک زندگی صحیح است اراک - ایرنا - هنرمند برتر استان مرکزی در جشنواره سراسری قرآن پژوهی بانوان کشور گفت: نهادینه شدن آموزه های قرآن در زندگی، کلید دستیابی به اهداف سبک زندگی ایرانی و اسلامی مد نظر مقام معظم رهبری است.


ˈ زهرا رحیمیˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پژوهش های قرآنی و هنر برای قرآن دو بال پرورش منش و تعالی شخصیت انسانی است و مفاهیم کلان هستی و فلسفه وجودی جهان را که در بین هیاهوی مدرنیته و زندگی مادی بشری گم شده، شفاف می کند.
وی توضیح داد: جامعه امروزی با وجود پیشرفتهای زیاد و حرکت سریع بر مدار فناوری، به شدت تشنه آرامش است و این مهم در تمسک به قرآن و عمل به فرامین مترقی آن نهفته است.
وی که در زمینه قلمزنی بر مس و کتابت و حک آموزه های قرآنی تبحر دارد، گفت: حلقه گم شده تکامل جوامع بشری امروزی بیگانگی با طبیعت و حقیقت جهان و فاصله گرفتن از دستمایه های معنوی است و در شرایطی که هر روز اختراع جدیدی به نام بشر ثبت می شود اما در مجموع شادکامی درونی را تجربه نمی کند.
این هنرمند برتر استان مرکزی در جشنواره قران پژوهشی کشور بیان کرد: اگرچه فعالیتهای قرآنی در کشور با قوت دنبال می شود اما بنظر می رسد که این حوزه باید به عنوان قلب هر حوزه و آموزه های آن بصورت منشور عملیاتی در برنامه ها جاری باشد و انس با قران و پژوهش های قرآنی به معنای واقعی کلمه لحاظ شود.
رحیمی که مسوولیت آموزش هنری قلمزنی بر مس برای یکصد نونهال و نوجوان معلول اراکی را برعهده دارد افزود: تعلیمات قرانی باید بگونه ای در زندگی مردم وارد شود که در هر فعالیت و اندیشه ای خدا را ناظر ببینند و نشاط معنوی و رهروی از آموزه های آن را سرلوحه خود قرار دهند.
وی اظهار کرد: جشنواره های قرآنی کشور باید الگو و مصداق راستی و صداقت باشند و بهره گیری حداکثری از دیدگاههای زیباشناختی و هنری و ابزار پژوهش در کشف واقعیات زندگی و اشاعه آن ملاک کار قرار گیرد.
هنرمند برتر استان مرکزی در جشنواره سراسری قران پژوهشی بانوان کشور خاطرنشان کرد: محور سبک زندگی ایرانی و اسلامی که مقام معظم رهبری خواهان نهادینه شدن آن است ، ساده زیستی است که در قران بدان پرداخته شده و آنچه که به عنوان منشور اقتصاد مقاومتی و راهبری مدیریت سبز از سوی معظم له برای سال آتی مطرح شده نیز با تمسک به درس قرانی و معنویت و نور تامه قران حاصل می شود.
زهرا رحیمی 28 ساله با سابقه 10 ساله در حوزه هنر قلمزنی بر مس تاکنون در جشنواره های متعدد هنری و قرآنی شرکت داشته و هم اینک نیز عمده برنامه های اموزشی خود را بر توانمندسازی فکری و خلاقیتهای کودکان کم توان ذهنی متمرکز کرده است.ک/3
560/559
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن