تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزوجل به موسى وحى كرد: اى موسى در هيچ حالى مرا فراموش نكن و به ثروت زياد شاد نش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820487918




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمیسیون نظارت ارومیه رتبه برتر آذربایجان غربی را کسب کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کمیسیون نظارت ارومیه رتبه برتر آذربایجان غربی را کسب کرد ارومیه - ایرنا - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: کمیسیون نظارت شهرستان ارومیه در ارزیابی عملکرد سال 92 موفق به کسب رتبه برتر در استان شد.


عباداله اکبری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اتمام ارزیابی عملکرد تشکل های صنفی استان افزود: بر اساس دستورالعمل تدوین شده و شاخص های تخصصی مربوطه در دو حوزه امورات اداری و مالی، کمیسیون نظارت شهرستان ارومیه موفق به کسب رتبه برتر در بین 13 کمیسیون نظارت در سطح استان شده است.
وی به کسب رتبه های برتر توسط اتحادیه های صنفی شهرستانهای مختلف استان نیز اشاره کرد و گفت: شرکت های خدماتی، فروشندگان ظروف و بلور، مشاوران املاک، خرازی و پوشاک، بارفروشان میوه و تره بار، فروشندگان لوازم خانگی، سم فروشان، اغذیه فروشان و نانوایان، اتحادیه های برتر در مرکز استان هستند.
اکبری اتحادیه های ابزار، یراق و مصالح ساختمانی بوکان، فروشندگان لوازم خانگی خوی و لوازم یدکی ماشین و مکانیک های مهاباد از جمله اتحادیه های صنفی برتر شهرستان ها در ارزیابی عملکرد سال 92 ذکر کرد.
رئیس سازمان صنعـت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در سال جاری 15 جلسه کمیسیون نظارت در ارومیه تشکیل شده که 83 مصوبه به همراه داشته است.
وی اضافه کرد: از این تعداد مصوبه 80 مورد اجرایی شده و بقیه در دست اجراست.
اکبری گفت: تصویب بودجه مالی اتاق اصناف ارومیه، تصویب دستور آغاز انتخابات 26 اتحادیه صنفی مرکز استان، نرخ گذاری دستمزد لوله کشی گاز شهری و خدمات شیشه بری، ساماندهی آموزشگاه های رانندگی فاقد پروانه کسب، موافقت با احداث چندین مجتمع صنفی در ارومیه و نرخ گذاری خدمات پارکینگ های خودرو و آرایشگران زنانه برای اولین بار در استان از مهم ترین مصوبات کمیسیون نظارت ارومیه در سال جاری است.
582/581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن