تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815582163




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حادثه ی اورژانسی و منجر به آتش سوزی در تبریز اعلام نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حادثه ی اورژانسی و منجر به آتش سوزی در تبریز اعلام نشده است تبریز - ایرنا - مسوولان روابط عمومی مرکز اورژانس 115 آذربایجان شرقی و آتش نشانی شهرداری تبریز اعلام کردند: تاکنون هیچ حادثه ای که منجر به آتش سوزی و سانحه شود، در تبریز گزارش نشده است.


مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان سه شنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت: خوشبختانه تاکنون حادثه ای مربوط به انفجار و سوختگی در استان به اورژانس 115 گزارش نشده است.
حبیب حسینقلی زاده از مردم و به خصوص نوجوانان و جوانان درخواست کرد از برپایی آتش های غیرقابل مهار خودداری و آتش را دور از منازل مسکونی و پست های فشار قوی برق و گاز برپا کنند.
وی از زنان باردار و افرادی که دچار بیماری های قلبی و عروقی هستند نیز درخواست کرد امشب حدالامکان از منزل خارج نشوند، چرا که صداهای ناهنجار موجب آسیب رسانی به این گروه می شود.
وی با بیان اینکه اغلب سوختگی ها در این روز در ناحیه دست و صورت اتفاق می افتد، به مردم توصیه کرد: در اولین لحظات اطرافیان با حفظ خونسردی تا رسیدن تکنسین های اورژانس قسمت آسیب دیده فرد مصدوم را زیر آب سرد شیر بگیرند تا شدت آسیب دیدگی و عمق سوختگی کمتر شود.
مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی افزود: از مالش قسمت سوختگی و کندن چیزهایی که به این قسمت چسبیده جدا خودداری شود.
وی با بیان اینکه در جراحت هایی که منجر به خونریزی شده محل را با آب شسته و گاز استریل را بر روی آن گذاشته و به مراکز درمانی انتقال داده شود، تاکید کرد: از ریختن بتادین به داخل زخم جدا خودداری شود.
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز نیز گفت: خوشبختانه از بعداز ظهر امروز تاکنون هیچ اتفاقی که منجر به آتش سوزی شود، در این شهر گزارش نشده است.
رضا برهان از مردم خواست از خرید ترقه و مواد منفرجه جدا خودداری و در صورت اصرار فرزندان از میادینی که شهرداری برای فروش فشفشه و نورافشان مشخص کرده خرید کنند.
6120/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن