تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کمترین کفر این است که انسان از برادرش سخنی بشنود و آن را نگه دارد تا او را با آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819230487




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخبارکوتاه استان اردبیل


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اخبارکوتاه استان اردبیل خلخال ، اردبیل - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) خلخال گفت: در جشن نیکوکاری امسال دانش آموزان مدارس این شهرستان 224 میلیون ریال به محرومان و نیازمندان کمک کردند.


بهرام علی قلی زاده روز سه شنبه در همایش تجلیل از رابطین فرهنگی کمیته امداد امام (ره) خلخال افزود: میزان کمک های نقدی جمع آوری شده از مدارس خلخال در مراسم جشن نیکوکاری امسال نسبت به سال گذشته 5/2 برابر افزایش دارد.
وی با اشاره به این که در سال جاری بیش از یک میلیارد ریال اعتبار برای ادامه تحصیل افراد زیرپوشش در مدارس و دانشگاه های خلخال هزینه شده گفت: این اعتبار صرف برنامه های خدمات تحصیلی دانش آموزان ، ارائه خدمات تحصیلی دانشجویی ، آموزش بزرگسالان کانون فرهنگی و اعزام افراد به اردوهای زیارتی و سیاحتی شده است.
وی اظهار کرد: امسال در مجموع سه هزار و 430 نفر از برنامه های فرهنگی و آموزشی این نهاد بهره مند شده اند.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این مراسم از رابطین فرهنگی مدارس و دانشگاه های خلخال با اهدا لوح سپاس و هدایایی از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) خلخال تجلیل شد.

سه حلقه چاه غیرمجاز در محدوده شهرستان نمین مسدود شد
******************************************************
نمین- سلامت عزیزی رییس اداره منابع آب شهرستان نمین گفت: سه حلقه چاه غیرمجاز طی حکمی از سوی مراجع قضایی و با همکاری عوامل نیروی انتظامی در روستای گرده و نوشنق وحور مسدود شد.
وی بیان کرد: اداره منابع آب شهرستان نمین در ماههای اخیر نیز سه حلقه چاه غیرمجاز را در روستای دولت آباد شهرستان نمین مسدود کرده بود.
وی گفت: با توجه به این که آب های زیر زمینی سرمایه عمومی است و مصرف بی رویه آن ضرر و خسارت به حق و حقوق عموم است از همه می خواهیم از این اقدامات غیر قانونی پرهیز کنند.
عزیزی در پایان گفت: اکیپ گشت این اداره همواره با دقت زیاد در محدوده شهرستان اقدام به گشت زنی می کنند تا با اقدامات غیرمجاز در حوزه آب مقابله نمایند.
7119/594/530/1234/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن