تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820470021




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پنج هزار نفر از خانواده ناجا به سرزمین نور اعزام می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پنج هزار نفر از خانواده ناجا به سرزمین نور اعزام می شوند تهران - ایرنا - نماینده تام الاختیار نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران(ناجا) در ستاد مرکزی راهیان نور از اعزام 5 هزار نفر از خانواده های این نیرو به مناطق هشت سال دفاع مقدس در نوروز 93 خبر داد.


به گزارش ایرنا از پایگاه خبری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سرهنگ ˈعباس شریعتیˈ افزود: مرکز خدمات معاونت نیروی انسانی ناجا به نمایندگی از این نیرو در بزرگ ترین برنامه فرهنگی کشور که همان اعزام خانواده ها به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس است، ایفای نقش می کند.
وی خاطر نشان کرد : اعزام کاروان کارکنان ستاد نیروی انتظامی تهران در دو بخش بازنشستگان و شاغل به ترتیب در روزهای هفتم و هشتم فروردین ماه انجام می شود.
این مقام مسوول، احیاء یادمان شهید سبحانی و حضور پررنگ در نمایشگاه ها و موزه های دفاع مقدس مانند موزه دفاع مقدس خرمشهر، جشنواره رهاورد سرزمین های نور، نمایشگاه دوکوهه را از برنامه های این مرکز برای کاروان های راهیان نور عنوان کرد.
رییس مرکز خدمات معاونت نیروی انسانی ناجا گفت: در راستای ارتقاء سطح روحیه کارکنان و خانواده های آنها نیز طرح اسکان نوروزی در 18 استان و 38 شهرستان برگزار می شود.
وی در ادامه اظهار داشت : هر ساله بیش از یک میلیون نفر به صورت کاروان های سازماندهی شده و یا با خودروهای شخصی به مناطق جنگی اعزام می شوند و نیروی انتظامی مأموریت هایی را در مباحث ترافیک، برقرای امنیت و نظم در سطح جاده ها، شهرها و نقاط یادمانی برعهده دارد.
این مقام مسوول، اجرای برنامه ترافیکی جهت ارتقاء سطح امنیت جاده ای را مهم ترین برنامه اردوی راهیان نور عنوان کرد و از کلیه مسوولان کاروان ها خواست تا با برنامه ریزی حرکت کرده و از خودروهای استاندارد و رانندگان واجد شرایط ویژه استفاده کنند.
نماینده تام الاختیار ناجا در ستاد راهیان نور ادامه داد: لازم است تا مسوولان اتوبوس ها در کاروان های راهیان نور به عنوان همیار پلیس عمل کرده و مسوولان همکاری با آنان از نظر تداخل ورود کاروان ها به مناطق یادمانی و ترافیک در این مناطق همکاری داشته باشند.
وی اذعان داشت: امیدواریم با همکاری کاروان ها با پلیس در سال جاری شاهد کوچک ترین تخلف یا سوانح رانندگی نباشیم.
شریعتی تاکید کرد: خودداری از حرکت در شب، عدم سرعت و سبقت غیرمجاز، جلوگیری از انحراف به چپ، استفاده از اتوبوس های استاندارد از جمله نکاتی است که مسئولان کاروان ها و تمام رانندگان باید آن را رعایت کنند.
این مقام مسوول، خواب آلودگی و خستگی رانندگان را از مهم ترین علل وقوع تصادفات عنوان کرد و افزود: حضور راننده کمکی در هر اتوبوس، رانندگی کمتر از 8 ساعت، تعیین زمان استراحت برای رانندگان و ممانعت از رانندگی کردن راننده خسته و خواب آلوده از جمله نکات مهمی است که باید از سوی مسئولان کاروان های راهیان نور مورد توجه قرار گیرد تا شاهد کاهش خسارات جانی و مالی در این ایام باشیم.
اجتمام**3377**1436
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن