تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802749498




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایام نوروز 1000 نفر از قزوین به سرزمین نور اعزام می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین
ایام نوروز 1000 نفر از قزوین به سرزمین نور اعزام می شوند
قزوین- خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین گفت: بیش از یک هزار نفر در نوروز ۹۳ از شهرستان قزوین به سرزمین نور اعزام می شوند.



به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محرمعلی والدی در این باره اظهارداشت: در نوروز 93 بیش از 1000 نفر از بسیجیان فعال و مردم شهرهای اقبالیه، محمود آباد، الموت، کوهین و طارم سفلی در قالب کاروان راهیان نور در چهار مرحله به مناطق عملیانی جنوب کشور اعزام می شوند.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین بیان کرد: زائران در مدت حضور خود در سرزمین‌های نور از برخی مناطق عملیاتی از جمله شلمچه، طلائیه، هویزه، دهلاویه، اروندکنار، فکه، فتح المبین، معراج شهدا و سایر مناطق عملیاتی بازدید می کنند.

وی حرکت فرهنگی کاروان راهیان نور را بهترین راه برای مقابله با تهدیدات فرهنگی و جنگ نرم دشمنان دانست و گفت: امیدواریم با اقدامات فرهنگی خوبی که در طول سفر کاروان‌های راهیان نور پیش بینی شده است فضای معنوی زائران تقویت شود و زائرین از این حرکت فرهنگی بهره کافی را ببرند.

والدی با اشاره به استقبال بی نظیر اقشار مختلف مردم از اردوهای راهیان نور اظهارداشت: انس و علاقه جوانان به آرمان‌های انقلاب اسلامی و اشتیاق نسل جوان به آشنایی با شهدا و دوران دفاع مقدس روز به روز در حال افزایش و قابل تحسین است.

این مسئول یادآورشد: برپایی نمایشگاه صدیقه شهیده در یادمان شهدای هویزه به همت واحد فرهنگی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین با استفاده از بسیجیان پرشور و داوطلب این ناحیه از کارهای فرهنگی است که برای بازدید عموم اجرا می شود.

والدی افزود: کاروان‌های راهیان نور یک حرکت عظیم فرهنگی و مقدس است و از زمانی که اعزام کاروان‌ها به این مناطق آغاز شده فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه جلوه بیشتری پیدا کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین در پایان گفت: همه باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم زیرا شهدا از مال و جان خود گذشتند تا کشور امنیت و آسایش داشته باشد و اقتدار و پیشرفتی که اکنون در زمینه های مختلف علمی، اقتصادی، نظامی و سایر عرصه ها شاهد آن هستیم مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدای گرانقدر است.

ارائه وام تکلیفی به بسیجیان جویای کار

مدیریت شرکت نگار نصر قزوین از ارائه وام تکلیفی به بسیجیان جویای کار با مدارک فنی و حرفه‌ای خبر داد. عرب‌علی غفارنیا در این باره اظهارداشت: این وام به منظور اشتغال بسیجیان بیکار و جویای کار دارای مدارک فنی و حرفه ای پرداخت می شود.

غفارنیا بیان کرد: بسیجیان بیکار هم در صورت تمایل می توانند از امکانات آموزشی این شرکت برای مهارت آموزی استفاده کنند.

مدیرشرکت نگار نصر قزوین در خصوص اهداف پرداخت این تسهیلات گفت: هدف از این وامها بهره‌مندی بسیجیان از تسهیلات اشتغال برای ایجاد و یا توسعه مراکز تولیدی و خدماتی و توانمند شدن برای فعالیتهای اقتصادی است.

وی افزود: پرداخت وام قرض الحسنه از مبلغ یک میلیون تومان تا سه میلیون تومان با کارمزد چهار درصد با مدارک فنی و حرفه برای مشاغل خانگی از قبیل گلیم بافی، قالی بافی، گلدوزی و خیاطی، خدمات کشاورزی زود بازده، و رایانه صورت می گیرد. مدیر شرکت نگار نصر قزوین اظهارداشت: وام‌ها عقود اسلامی با سود مشارکت 15 درصدی برای خوداشتغالی بسیجیانی که دارای و از کسب  و یا مدرک فنی و حرفه ای هستند به انضمام پیش فاکتور خرید لوازم مربوطه به همراه سند و یا اجاره نامه محل فعالیت مورد نیاز، پرداخت می شود.

وی تأکید کرد: این خدمات فقط برای بسیجیان فعالی که دارای حداقل یک سال عضویت و یا رزمندگان دفاع مقدس با شش ماه سابقه حضور در جبهه تعلق می گیرد.

غفارنیا افزود: بسیجیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت شرکت نگار نصر به آدرس Negarnasr.ir  www. مراجعه کنند.

ارائه تسهیلات به فعالان عرصه اقتصاد مقاومتی

این مسئول همچنین با اشاره به شرایط دریافت وام  در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی گفت: به فعالان عرصه اقتصاد مقاومتی تسهیلات ارائه می شود.

عرب‌علی غفارنیا افزود: اجرای این طرح‌ها به ‌صورت مشترک توسط شرکت نگارنصر، بسیج سازندگی، نواحی، حوزه ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج، بخشداران و دهیاران انجام می شود.

غفارنیا با بیان نقش پایگاه‌ها و حوزه‌ها در مشارکت با شرکت نگار نصر عنوان کرد: نواحی مقاومت بسیج با همکاری بخشداران و دهیاران می توانند ضمن شناسایی عرصه های اقتصادی بومی و محلی منطقه، معرفی افراد به ‌شکل تعاونی یا انفرادی و بسترسازی فرمایشات مقاوم معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و بالابردن سطح تولید محصولات کشاورزی در زمینه نظارت و کنترل تعاونی یا افراد جهت تولید یا افزایش تولید نیز فعالیت کنند.

مدیریت شرکت نگار نصر قزوین به نقش این شرکت در راستای ارائه تسهیلات به فعالان عرصه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: بررسی و تائید طرح های توجیهی برای عرصه ها، کمک و مشاوره به تعاونی و افراد در جهت نوشتن طرح، اعتبار سنجی و توجیه کامل افراد نسبت به طرح با حضور افراد مشاور و خبره از جمله کارهایی است که در مراحل اجرایی شدن پروژه‌ها صورت می گیرد.

وی در ادامه افزود: معرفی افراد واجد شرایط به بانک مهر اقتصاد، نظارت و کنترل و جلوگیری از انحراف طرح، طی مراحل مختلف کار نیز از دیگر عواملی است که توسط شرکت نگار نصر انجام می شود. غفارنیا با اشاره به معرفی افراد به بانک تصریح کرد: در صورتی که افراد حداقل شرایط از جمله ضامن معتبر، چک و وثیقه را داشته باشند سریعا نسبت به واگذاری تسهیلات به بانک مهر اقتصاد ارجاع داده می شوند.

مدیریت شرکت نگار نصر قزوین با بیان شرایط داشتن ضامن برای دریافت تسهیلات اضافه کرد: برای تسهیلات تا سقف 15 میلیون تومان یک نفر ضامن و تسهیلات تا سقف 30 میلیون تومان دو نفر ضامن نیاز است.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی به ما این امکان را می د هد که حتی در شرایط  فشار هم رشد و شکوفایی را حفظ کنیم و به ثبات منطقی دست یابیم.

شمامی: نخبگان بسیجی سرمایه‌های جامعه اند

مسئول بسیج نخبگان استان قزوین گفت: نخبگان بسیجی سرمایه های جامعه هستند و از این سرمایه ارزشمند باید استفاده کرد.

فرهاد حجت شمامی گفت: از آنجا که بسیج شامل تمام اقشار جامعه و آحاد مردم و نخبگان نیز عضو تاثیرگذار جامعه محسوب می شوند با تاکید مقام معظم رهبری سازمانی با عنوان بسیج نخبگان در چند ماهه اخیر در استان قزوین تاسیس شده و در مسیر اصلاح جامعه گام برمی دارد.

وی اظهارداشت: اهمیت استفاده از ظرفیت نخبگان موجود آنجا مشخص می شود که اگر یک نخبه با بسیج همراه شود توانایی خود در همراه کردن افراد زیادی را با بسیج نشان خواهد داد و به همین علت باید به نخبگان توجه ویژه ای کرد.

مسئول بسیج نخبگان استان قزوین یادآورشد: این سازمان، تمام نخبگان بسیجی را در هر زمینه ای شامل می شود و به علت سازماندهی جدید آن، تاکنون موفق به اقدامات اجرایی نشده ایم.

وی گفت: نخبگان بسیجی سرمایه های جامعه محسوب می شوند و باید از ظرفیت آنان در بخشهای مختلف استفاده بهتری کرد.

هفته سلامت از ۱۸ تا ۲۴ فروردین برگزار می شود

معاون بهداشت و درمان سپاه استان قزوین از اجرای ۵۰ عنوان برنامه در هفته سلامت از ۱۸ تا ۲۴ فروردین ماه در استان خبر داد. حبیب الله سیاهکالی مرادی معاون بهداشت و درمان سپاه استان در جلسه هماهنگی هفته سلامت که در محل بهداری پاکروان برگزار شد با تاکید بر این که هفته سلامت از 18 تا 24 فروردین ماه سال آینده برگزار می شود گفت: بیش از 50  عنوان برنامه محوری و مهم در این هفته با مشارکت سازمان های اقشاری بسیج و معاونت های سپاه استان برگزار می شود.

وی اظهارداشت: اجرای صبحگاه مشترک نظامی با موضوع بهداشت و درمان، پیاده روی هفته سلامت، تجلیل از پیشکسوتان بهداری و خانواده های شهدای بهداری، ارائه خدمات رایگان به مردم و بسیجیان، بازرسی از مقرهای سپاه و بسیج در راستای تحقق اهداف بهداشتی سپاه، اهداء خون، برگزاری مسابقات ورزشی از جمله این برنامه ها خواهد بود.

سرهنگ برزگر معاون اجرائی سپاه استان نیز با اشاره به اهمیت هفته سلامت و نقش سلامت فردی و جمعی در پیشبرد اهداف سازمان تصریح کرد: هر چه قدر یک نیرو از جهت سلامت روحی و جسمانی در سطح خوبی باشد ماموریت های سازمان نیز با قدرت و کیفیت بهتری انجام می شود و این مهم باید در هفته سلامت به خوبی تبیین شود.

نشست هم اندیشی حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین برگزار شد

در این نشست که روز دوشنبه با موضوع" کار گروهی و جمعی" در سالن جلسات حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین برگزار شد معاونان سیاسی و روابط عمومی، عقیدتی و هماهنگ کننده و برخی از اعضاء توضیحاتی درباره موضوع جلسه ارائه کردند.

علی اکبر قبادی دبیر نشست نیز هدف از کار گروهی را کیفیت بخشی به برنامه ها و عمق بخشی به فعالیت های سپاه و بسیج ذکر کرد و گفت: هر کجا که تشریک مساعی وجود داشته نتایج خوبی حاصل شده و این مهم باید در طول سال مورد توجه قرار گیرد.


۱۳۹۲/۱۲/۱۹ - ۱۸:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن