تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815212001




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نیروهای امدادی در میادین و مکان های شلوغ و پرتردد تهران مستقر شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نیروهای امدادی در میادین و مکان های شلوغ و پرتردد تهران مستقر شدند تهران بزرگ - ایرنا - نیروهای امدادی اعم از آتش نشانی، هلال احمر، پلیس و اورژانس برای ارایه خدمات لازم به حادثه دیدگان احتمالی شب چهارشنبه آخر سال در میادین و مکان های شلوغ و پرتردد شهر تهران مستقر شدند.


به گزارش ایرنا، این مجموعه ها با برنامه ریزی های مناسب در صدد هستند از میزان تلفات و صدمات در این شب بکاهند تا مردم روزهای آخر سال را با آرامش سپری کنند و با شور و شعف آماده به استقبال سال نو بروند.
نیروهای امدادای همچون پلیس و هلال احمر با ارایه هشدارها و توصیه های لازم و نیز برپایی دوره های آموزشی، در صدد هستند از رفتارهای پرخطر و ناهنجار در شب چهارشنبه آخر سال بکاهند.
در این آیین برخی افراد ناآگاه با اعمال رفتارهای پرخطر، علاوه براینکه جان خود را به خطر می اندازند، برای دیگران نیز مشکل ساز می شوند که این موضوع نشان دهنده لزوم نهادینه شدن فرهنگ بهره گیری مناسب از این آیین است.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: یکهزار و 600 اکیپ عملیاتی آتش نشانی در شب چهارشنه آخر سال در مناطق مختلف تهران مستقر شدند.
سید جلال ملکی از آماده باش بیش از پنج هزار نیروی آتش نشانی درشب چهارشنبه آخر سال خبر داد و افزود: این نیروها در میادین، خیابانهای اصلی، مناطق شلوغ و پرتردد مستقر شدند.
وی اظهار کرد: نیروهای عملیاتی آتش نشانی تهران در قالب تیم های موتور سوار، پیاده، آتش نشان داوطلب پوشش ایمنی آیین شب چهارشنبه آخر سال را بر عهده دارند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از شهروندان تقاضا کرد در صورت بروز حوادث با خونسزدی کامل مراتب را به سامانه تلفنی 125 و یا اکیپ های مستقر اعلام تا خدمات لازم به حادثه دیدگان ارایه شود.
وی به مردم توصیه کرد از رفتارهای پرخطر بشدت خودداری کنند و ابراز امیدواری کرد که این شب با رعایت اصول ایمنی با آرامش و بدون خطر پشت سر گذاشته شود تا شهروندان با شور و شعف به استقبال نوروز روند.
مدیرروابط عمومی مرکز اورژانس تهران نیز به خبرنگار ایرنا، گفت: نیروهای این مجموعه در قالب 245 پایگاه ثابت و سیار برای مقابله با حوادث احتمالی چهارشنبه آخرسال در آماده باش هستند.
حسن عباسی اظهار کرد: از مجموع پایگاه ها، 100 پایگاه سیار در نقاط مختلف شهر اعم از میادین و اماکن عمومی شلوغ مستقر شدند.
وی، ارائه خدمات درمانی مناسب به مصدومان و رسیدن سریع و بموقع بر بالین حادثه دیدگان را از مهمترین دلیل استقرار در میادین و اماکن عمومی شلوغ شهر تهران برشمرد.
عباسی تعداد نیروهای درمانی مرکز اورژانس در پایگاههای ثابت و سیار را حدود 600 نفر اعلام کرد و گفت: ازاین تعداد، حدود 250 نفر در پایگاه های سیار و بقیه نیز در پایگاه های ثابت به مصدومات احتمالی خدمات درمانی ارایه می کنند.
وی بیان کرد: شهروندان از حمل مواد محترقه غیر استاندارد و انفجاری بدشدت خودداری کنند و مواد آتش زا مانند فشفشه را به سمت درخت ها، منازل و یکدیگر پرتاب نکنند.
فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ رویکرد پلیس در آخرین چهارشنبه سال 92 را «کوچه محوری» اعلام کرد و افزود: با خاطیانی که با خودرو خود در چهارشنبه آخر سال، اقدام به رفتارهای ناهنجار کنند برخورد قانونی شده و وسیله نقلیه آنان تا پایان تعطیلات توقیف خواهد شد.
سردار «حسین ساجدی نیا» ، آمار حوادث چهارشنبه پایان سال را تا امروز در مقایسه با سال گذشته رضایت بخش برشمرد و افزود: خسارات ناشی از مواد محترقه در سال جاری کاهش داشته است.
فرمانده انتظامی تهران به شهروندان توصیه کرد از تجمع در معابر اصلی پرهیزکنند و در کوچه و محلات خود اقدام به جشن کنند.
نیروهای امدادی در مکان های پرتردد مستقر شدند و این نیروها تا ساعات پایانی شب و عادی شدن اوضاع در مناطق مختلف تهران به خدمات رسانی خود ادامه می دهند.
تهرام/519/1109/1348
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن