تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كم بخورد، سالم مى‏ماند و هر كس زياد بخورد تنش بيمار مى‏شود و قساوت قلب پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820918305




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح امنیت اجتماعی با جدیت دنبال می‌شود/ رشد 30درصدی کشفیات سرقت در شهرستان ملارد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
طرح امنیت اجتماعی با جدیت دنبال می‌شود/ رشد 30درصدی کشفیات سرقت در شهرستان ملارد
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملارد گفت: به منظور حفظ امنیت و آرامش شهروندان و برخوردهای قاطع با بزهکاران و هنجارشکنان طرح‌های امنیت اجتماعی دراین منطقه با جدیت دنبال می‌شود.


سرهنگ محسن صفری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ضمن اشاره به نقش حائز اهمیت طرح‌های امنیت اجتماعی در تنگ نمودن عرصه فعالیت مجرمانه بزهکاران اظهار داشت: درهمین راستا نیروی انتظامی شهرستان ملارد به صورت جدی و با عملیاتی نمودن مأموریت‌های ویژه در برخورد و جمع‌آوری عوامل تولید و توزیع مواد مخدر، اشرار و هنجارشکنان امنیت شهروندان طرح‌های امنیتی اجتماعی در این منطقه را اجرایی خواهد نمود.

وی در ادامه افزود: نیروی انتظامی با بهره‌گیری از نیروهای متخصص عملیاتی و با هماهنگی فرماندهی ویژه غرب استان تهران اقدامات فنی در جهت متلاشی نمودن باندهای مذکور را همواره در دستورکار قرار داده و این روند همچنان استمرار خواهد یافت.

سرهنگ صفری در ادامه افزود: در سال 1392 در کنار افزایش 9درصدی وقوع سرقت‌ها کشفیات این حوزه نیز 30درصد افزایش یافته که این آمار موید رشد و توفیق 21درصدی موفقیت در برخورد با سارقین در مقایسه با سال گذشته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه انتظامی شهرستان ملارد در حد توان و امکانات خویش در برخورد با جرایم خشن، سرقت‌ها و امر مبارزه با مواد مخدر برخوردهای لازم و مقتضی را اعمال خواهد نمود تا عرصه را همچنان بر بزهکاران و مجرمان تنگ‌تر نماید.
انتهای‌پیام/





تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن