تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821182676




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون رییس جمهور با تشکیل اداره کل راه آهن استان گلستان موافقت کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون رییس جمهور با تشکیل اداره کل راه آهن استان گلستان موافقت کرد گرگان - ایرنا - نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت : معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری مجوز لازم جهت راه اندازی اداره کل راه آهن استان گلستان را صادر کرد.


ˈعیسی امامیˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: راه آهن گلستان تا پیش از این از نظر اداری، زیر نظر استان مازندران بود که با موافقت معاون رییس جمهور اداره کل راه آهن استان گلستان بزودی تشکیل خواهد شد.
وی تصریح کرد: این موافقت اصولی امروز در مجوزی به شماره 21058/92/212 صادر و به اداره کل راه آهن کشور ابلاغ شده است.
نماینده مردم گرگان و آق قلا ادامه داد: در این موافقت نامه، ایستگاه های گلوگاه، بندرگز، بندرترکمن، گرگان، قره تپه، یامپی، پتروشیمی و اینچه برون از اداره کل راه آهن شمال به اداره کل راه آهن گلستان انتقال یافت.
امامی تشکیل اداره کل راه آهن را به عنوان عیدی در آستانه سال نو برای مردم گلستان دانست و گفت: با توجه به توسعه خطوط راه آهن در استان و اهمیت بازسازی خطوط ریلی گلستان جداسازی تشکیلات اداری و مدیریتی راه آهن استان از مازندران ضروری بود.
وی افزود: پیش از این وزارت راه و شهرسازی نیز موافقت خود را با راه اندازی این اداره کل اعلام کرده بود.
امامی اظهار کرد: تشکیل اداره کل راه آهن استان گلستان، سبب ایجاد اشتغال، نظارت بیشتر بر فعالیت کار، ارتقای رضایتمندی مردم، افزایش سطح اختیارات و پاسخگویی به بخش های مختلف خواهد شد.
وی همچنین به خط آهن گرگان - اینچه برون اشاره کرد و افزود: راه آهن گرگان - اینچه برون فرصت طلایی برای گسترش صادرات در استان است و امیدواریم با آماده سازی مسیر راه آهن در کشورهای همسایه شمالی کریدور بازرگانی این مسیر جهت جابجایی کالا و مسافر فراهم شود.
7467/601
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن