تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820761638




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزیره هندورابی به یکی از جذابیت های گردشگری کیش تبدیل می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جزیره هندورابی به یکی از جذابیت های گردشگری کیش تبدیل می شود کیش - ایرنا - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به الحاق جزایر هندورابی، فارور و بنی فارور به منطقه آزاد کیش، گفت: جزیره هندورابی به یکی از جذابیت های گردشگری تبدیل می شود.


به گزارش ایرنا علی اصغر مونسان ، سه شنبه در برنامه ˈخیابان ایرانˈ شبکه یک سیما افزود:با هدف گسترش طرح های توسعه گردشگری در این جزایر، در هندورابی گام های بلندی برای تبدیل شدن به یکی از جذابیت های گردشگری جزیره کیش بر داشته شده است.
وی بیان کرد: با ایجاد زیرساخت های اولیه، جزیره هندورابی از نوروز سال 93 به مکانی مناسب و دیدنی برای گردشگری خانواده ها تبدیل خواهد شد.
مونسان اظهار کرد: سازمان منطقه آزاد کیش موفق شده با جذب سرمایه گذار، نخستین گام را در توسعه جزیره هندورابی که یکی از جزایر بکر ایرانی و دارای ظرفیت های فراوانی برای توسعه گردشگری است، بر دارد.
وی گفت: هم اینک ساخت 50 اقامتگاه و ویلا در جزیره هندورابی در حال انجام است و در مجموعه گردشگری این جزیره نیز رستوران، کافی شاپ و پیست پیاده روی در حال ساخت است تا در تعطیلات نوروز روزانه 120 نفر را پذیرش کند.
جزیره هندورابی با بیش از 22 کیلومتر مربع در حد فاصل بین دو جزیره کیش و لاوان و در 28 کیلومتری کیش قرار دارد و فعالیت اقتصادی اکثر اهالی آن، صید و غواصی است.
مونسان در بخش دیگری از مطالب خود گفت: همچنین ˈباغوˈ که تنها روستای جزیره کیش است به عنوان منطقه گردشگری در نظر گرفته شده و پس از بهسازی، با هدف جلب مشارکت ساکنان این منطقه و توسعه روستا، امور اقتصادی آن به ساکنان واگذار شده است و آنها با نصب سیاه چادر و تولید عسل، از گردشگران نوروزی پذیرایی می کنند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که سالیانه یک میلیون و 500 هزار گردشگر از کیش دیدن می کنند، افزود: جزیره کیش در چشم انداز سال 1404 سالیانه پذیرای شش میلیون گردشگر خواهد بود به همین سبب طرح توسعه فرودگاه بین المللی کیش آغاز شده و پایانه های آن نیز بازسازی شده است.
جزیره کیش در 18 کیلومتری کرانه جنوبی کشورمان قرار دارد و هر ساله در فصل بهار گردشگران زیادی برای دیدن جاذبه های گردشگری و امکانات مناسب آن به این منطقه سفر می کنند.ک/1
9102/668 /679
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن