تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815668067




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انجمن صنفی روزنامه نگاران منتظر پاسخ وزارت کار


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
انجمن صنفی روزنامه نگاران منتظر پاسخ وزارت کار

انجمن صنفی روزنامه نگاران منتظر پاسخ وزارت کار
بدرالسادات مفیدی فعال رسانه ای می گوید: برای برگزاری مجمع انتخاباتی انجمن صنفی روزنامه نگاران منتظر پاسخ مسئولان وزارت کار هستیم.
به گزارش نامه نیوز، وی که پیش از سال 88 و زمان پلمپ شدن انجمن صنفی روزنامه نگاران سخنگوی این انجمن بود ، گفت: هنوزخبری در این باره نشده است و بعد از آخرین اعلام نظر وزیر ارشاد مبنی توصیه به سه وزارتخانه برای برگزاری مجمع عمومی انجمن صنفی روزنامه نگاران همچنان منتظریم.

مفیدی افزود: پیش از این نیز در دو نامه جداگانه برای مدیرکل تشکل های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمادگی خود را برای برگزاری مجمع عمومی اعلام کردیم که تاکنون پاسخی به ما داده نشده است.

وی تصریح کرد: دراین خصوص فقط وزیر ارشاد موافقت کرده که به نظرم وی بابت این صحبت ها نیز متحمل فشارو هزینه هایی شد البته ما هم واقعا تمایلی نداریم که او دچار مشکل شود.

مفیدی افزود:ˈاز اینکه جنتی شجاعانه آمد و به حق اعلام کرد انجمن صنفی روزنامه نگاران دیگر مشکلی ندارد و می تواند مجمع عمومی را باز کند ممنونیم، انتظار داشتیم وزارت کار نیز با ما وارد گفت و گو می شد و کارهای لازم را برای برگزاری مجمع عمومی انجام می داد.ˈ

وی در مورد نامه 1280 روزنامه نگار به رییس جمهوری و درخواست آنها مبنی بر بسته ماندن انجمن صنفی روزنامه نگاران گفت: شبهات زیادی در ارتباط با این نامه وجود دارد.

مفیدی گفت: اگر مقایسه ای میان محتوای این نامه با نامه قبل که تعداد زیادی از روزنامه نگاران شناخته شده خطاب به رییس جمهور نوشتند و تقاضای باز شدن انجمن صنفی را داشتند، کنید متوجه می شوید نامه دوم برای بسته ماندن انجمن نوشته شده کاملا سیاسی است ، متن آن هم کاملا سیاسی تنظیم شده و هیچ مطالبه صنفی را نیز دنبال نمی کند.

مفیدی خاطرنشان کرد: نامه نخست تنها متمرکز شده بر وعده رییس جهموری در نخستین کنفرانس مطبوعاتی بوده و در این نامه خواهان این شده اند که وعده بازگشایی انجمن صنفی عملی شود و بتوانیم مطالبات صنفی خود را دنبال کنیم. نامه نخست رویکرد صنفی دارد اما نامه دوم کاملا رویکرد سیاسی دارد.

به گزارش ایرنا، وی افزود: نباید به دام این مساله بیفتیم که بعضی جریانات دو دسته از روزنامه نگاران را مقابل هم قرار دهند البته به فرض اینکه تمام امضا کنندگان نامه دوم روزنامه نگار باشند. جای سئوال باقی است که کدام روزنامه نگاری به دنبال بسته شدن فضای آزاد برای فعالیت نهاد های صنفی و در واقع نهاد های مدنی است. به طور حتم نقض غرض است و روزنامه نگاری که همواره فلسفه کاری اش به گردش آزاد اطلاعات و اطلاع رسانی دقیق مربوط است چگونه می تواند خواهان بسته شدن جایی شود. این امر کاملا متضاد با فلسفه کاری و هویت حرفه ای روزنامه نگاران است.

وی ادامه داد: اگر واقعا این تعداد روزنامه نگار هستند که به عملکرد انجمن انتقاد دارند بیایند و اجازه دهند مجمع عمومی برگزارشوند، کاندیدا خود را معرفی کرده، در انتخابات پیروز شوند و افکار خود را در صورت پیروزی درپیش بگیرند.





1392/12/27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن