تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812882294




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیرکشور: آدرس گروگان ها را داریم و رد آنان را زده ایم / مدعیان حقوق بشر باید وارد ماجرا شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: وزیرکشور: آدرس گروگان ها را داریم و رد آنان را زده ایم / مدعیان حقوق بشر باید وارد ماجرا شوند سیاست > دیپلماسی - مهر نوشت:

وزیر کشور با اشاره به آخرین اقدامات برای آزادی 5مرزبان ایرانی گروگان گرفته شده توسط گروه تروریستی جیش العدل گفت: الان دقیقاً آدرس ها و مشخصات را داریم و ردها را هم در مذاکرات داده ایم با توجه به شرایطی که در پیش است بزودی شاهد خبرهای خوش هستیم. عبدالرضا رحمانی فضلی در آخرین نشست خبری خود در سال 92 که صبح امروز در وزارت کشور برگزار شد در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آخرین اقدامات برای آزادی مرزبانان ایرانی چه بوده است گفت: ما این ها را مانند فرزندان خود می دانیم و حسم این است که ما از خانواده آنها هستیم. او با تاکید بر اینکه تمام فعالیتهای لازم را برای آزادی این 5مرزبان ایرانی انجام داده ایم ،گفت: فعالیتهای دیپلماتیک، رسانه ای و فعالیتهای مربوط به مسایل امنیتی، نظامی و انتظامی و تا آنجا که مقدور بوده انجام دادیم. مذاکرات رسمی از سوی وزارت خارجه و هم غیر رسمی برای آزادی گروگانها انجام شده است و امیدواریم مجموع این اقدامات منجر به آزادی مرزبانان ایرانی شود. او گفت: ابتدا حتی وجود گروگان ها را هم انکار می کردند اما الان دقیقاً آدرس ها و مشخصات را داریم و ردها را هم در مذاکرات داده ایم. رئیس جمهور ،وزیر امور خارجه، رئیس مجلس و فرماندهان نظامی نیز هر کدام پیگیری های لازم را انجام دادند و به نظر می رسد با توجه به شرایطی که پیش می رود ما شاهد خبرهای خوش خواهیم بود. وزیر کشور همچنین در پاسخ به دیگری درمورد راه اندازی سامانه پیامکی برای آزادی گروگان ها و درخواست از سازمان ملل برای ورود به این قضیه گفت: ورود مجامع بین المللی به این گونه اقدامات جزو وظایف آنان است و اتفاقاتی که اینگونه رخ می دهد و بحث انسان و جان انسان درخطر است آنان که مدعی حقوق بشر هستند باید وارد ماجرا شوند اما تا امروز هیچگونه حرکت و فعالیتی از آنان احساس نکرده ایم.
23231    



سه شنبه 27 اسفند 1392 - 13:11:56





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن