تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815437656




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسالت مسوولان احیای حقوق مردم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رسالت مسوولان احیای حقوق مردم است بوشهر- ایرنا - نماینده مردم دشتستان درمجلس شورای اسلامی گفت: باید ما مسوولان هرچه در توان داریم برای احیای حقوق و آسایش مردم به خدمت بگیریم .


به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد روز سه شنبه در آیین برق رسانی به بقعه شاه علمدار در شبانکاره افزود: ایجاد امکانات لازم در مناطق مختلف بویژه روستاها باعث ماندگاری و مانع از مهاجرت افراد به شهرها خواهد شد.
وی اضافه کرد: بقعه شاه علمدار در دیدگاه مردم منطقه دشتستان از جایگاه معنوی خاصی برخوردار است که با ایجاد امکانات می تواند یک منطقه گردشگری معنوی در جذب توریسم قلمداد شود.
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: هم اینک مردم در ایام مختلف سال برای اجرای برنامه های مذهبی در این مکان مقدس گرد هم می آیند.
رییس اداره برق شهرستان دشتستان نیز گفت: با انتقال برق به بقعه شاه علمدار زمینه برخورداری یک خانواده 9 نفری ساکن در جوار این مکان مقدس نیز پس از 15 سال از نعمت روشنایی فراهم شد.
جواد برهانی افزود: برای برق رسانی به بقعه یادشده 500 میلیون ریال هزینه شده است که 300 میلیارد ریال آن از محل مشارکت خودیاری اهالی تامین شده است. ک/2
7204/ 628/539
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن